Animasyon İndirme
-
fallah bu konu nere acılır bilemedim neyse..
diyelim flashberkin veya grafi2000den ve yahut baska bi yerden bi flash animasyon indirmek istiorm bunu nasıl yapabilirim yada programı vs.. varmö??
-
banada lazım
-
alın bakalım kardeş kardeş kullanın.
http://www.sothink.com/purchase/download_form/decompiler_en.htm
bu linkteki formu doldurup download edin.bu programla hem animasyonu indirebilir hemde isterseniz animasyonda değişiklik yapabilirsiniz...kolay gelsin.
not:değişiklik yapabilmek için flash mx in yüklü olması lazım....
-
flash hunter(www.inndir.com da var)
webzip
http://www.appzworld.com/page.shtml?1063725292/1080426164.shtml
teleport
http://www.appzworld.com/page.shtml?1063725292/1127999094.shtml
işte bunlar decompiler indirdiğini blmiyodum bakmak lazım
-
en kralı shoting üstüne tanımam crackini bulursam bide...
-
bunun için herhangi bir programa gerek yok. animasyonu seyrettikten sonra "Temporary Internet Files" klasörü içinden *.swf uzantılı dosyayı çekebilirsiniz..
winXP için: C:\Documents and Settings\kullanıcı adı\Local Settings\Temporary Internet Files
win98/ME için: C:\WINDOWS\Temporary Internet Filesdipnotlar:
*winXP de gizli klasörleri görünebilir olarak ayarlamanız gerekiyor
*eğer Internet Explorer ile açtığınız en son şey animasyon ise *.swf dosyası en sondadır
*başlat/ara ya *.swf yazıp ileri düzey seçeneklerden gizli dosya ve klasörlerde arayı da işaretlerseniz *.swf dosyaları listelenecektir -
hacım oda bir yöntem ama tek tuşla almak varken...sothing ile...
-
kardeş programın nasıl calıstıgını anlatırmısın??
