Animasyon Yapmak Hakkında Yardım Pls
-

Arkadaşlar AcaBA bu sekilde olan bir resmi kesip biçip gif yapmadan php yada başka bir dil kodu ile Animasyon haline getirebilirmiyim .. Bilginize ihtiyacım var..
-
en basit şekilde css3 ile background position değiştirerek transition yapabilirsin.
http://www.w3schools.com/css/css3_transitions.asp
Hybris tarafından 27/Mar/14 00:30 tarihinde düzenlenmiştir -
Macromedia flas yada abode flash bu bitane crackli ,paint te keser flash da yerleştirirsin basit zaten biraz kurcalasan öğrenirsin.
drakan tarafından 27/Mar/14 10:41 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 854 Toplam Mesaj: 3
