Anıtkabir Özel Defteri
-
Hep merak etmişimdir kim ne yazdı acaba diye ve gezerken senk geldi kayıtların çok az bir kısmını almışlar gerçi ama olsun en azından merakımı giderdim bir benze :)
http://www.tsk.mil.tr/anitkabir/atayasaygi.html -
paylaşım için saol bende hep merak etmişimdir nelerin yazıldığını.merakımı giderdi ama
tayibin yazdıklarını okumaya çalştım çok küçük yazmış ibne 3. satırdan sonrası okunmuyo a.q varmı tayyibin yazdıklarını okyabilen?
-
saolasın Nikoteen abi...:) bu yazı cok dikkatimi cekti..:)
-___----_____--------

----------------------------------------------------

-
güzel paylaşım tskkurler!...
-
Eyw Niko
-
bülent arınçın yazısından bişi anlamadım okuyabilen varmı adam karalamış benim yazım bile daha düzgün :D
-
saolasın niko, hepsi süper
-
bu adamın yazısı, benim yazıma benziyo..
-
Koizumi sırf sayfayı doldurmak için yazmış :D
-
la böyle sırf espiriyi beğendimi söylemek için yada onun gibi kısa mesajlar yazmaktan hep nefret etmişimdir ama harby koptum amk. =)
Toplam Hit: 1185 Toplam Mesaj: 10
