Ankara Buluşması / 10.8.2008
-
Ankara buluşması noldu millet kimler geliyo kimler gelmiyo ve nere
Kebap49 öneriliyor ucuzdur ...
-
1-Ben
2-Antikky
3-ozAnkaraguclu
4-Holydemon ibnesi
5-strike
6-comrade
7-ajan1111
-
Konu geyik,nerede buluşucaz konusu olmasın bunun için diğer konuyu kullanın gelenler sadece yazsınlar
1.Fish
2.Antikky
3.xx -
1.Fish
2.Anti
3.Ben -
bende orda olcam inş
-
İstenilirse başka bir tarihe de erteleyebiliriz.
-
hayır anlamadıgım, bende gelicem yazıyorum post um siliniyo, nedeni nedir ya??
-
arkadaşlar bende gelicem istanbul tayfasi ile ama ist tayfazi nerde buluscak bılmıyorum :) banada yardımcı olun ist den gıden arkadaslar
-
17 veya 18 inde gelcem kaçtı demekki :S
-
guzel bir bulusma olmasini umuyorum :)
Toplam Hit: 2297 Toplam Mesaj: 10
