Ankara Kızılay'da Patlama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    http://www.ntvmsnbc.com/id/25252136/

     

    2 kişi ölmüş diye okudum var mı yakın olan .

     

    geçmiş olsun  tüm ankara ve türk halkına.

     


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    20 Yaralı cnn türk canlı yayında, patlama kızılayda.

    edit: kaymakamlık önünde.


    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    O tarafta çalışan müridimiz var mıydı? Geçmiş olsun. Umarım bilanço ağır olmaz.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Teröristler memlekette resmen at koşturuyor.


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    20 yaralı yok arkadaşlar okadar panik yapmayın ankaradayım bende 3 ağır yaralı var müdahaleler edildi zaten 2 ölü haberi basında öle fakat oradakiler'den öyle bir haber almadım yani ölü yok diyorlar çokta panik yapmayın basınımızı biliyorsunuz 5se 10der


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    Teröristler memlekette resmen at koşturuyor.


    -----------------------------

    Belediye Başkanı Tanık, bazı tanık ifadelerine göre yanan bir tüpün dışarıya atılması ve bu tüpün de bir aracı patlatması sonucu oluştuğunu da söyledi. Ancak patlamanın terör saldırısı mı yoksa bir tüp kazası sonucu mu oluştuğunun henüz kesinleşmediğini belirtti.


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    Teröristler memlekette resmen at koşturuyor.


    -----------------------------

     

    Belediye Başkanı Tanık, bazı tanık ifadelerine göre yanan bir tüpün dışarıya atılması ve bu tüpün de bir aracı patlatması sonucu oluştuğunu da söyledi. Ancak patlamanın terör saldırısı mı yoksa bir tüp kazası sonucu mu oluştuğunun henüz kesinleşmediğini belirtti.


    -----------------------------

    hocam kabak gibi belli terör saldırısı olduğu.


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ERERESEL
    ERERESEL's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Arınç: 'Araçta bomba olduğu kesinleşti', açıklamasını yaptı.     Kanal A


    Bir yalanın öyküsü bin gece söylenir.Bir doğru için yardan da serden de geçilir.Hile bir zehirdir,kıvrandırır kişiyi.Hile ile iş gören mihnet ile can verir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eagleofcondor
    eagleofcondor's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    Müridlerim kardeşim namık kemal ilköğretim okulu 1.ci sınıfta okuyor. Allahtan zarar gelmemiş almışlar okuldan hemen. ama şunu diyorum bu vatan hayinlerinin bu kansızların anası babası belli olmayanların götü sıkısınca son ümit oalrak bu eylemlere girişiyorlar. o yüzden tsk emniyet gibi güvenlik kuruluşları hem dahilde hemde sınırda harekat düzenlemeleri lazım. bunların tek tek hücre evleri basılması lazım kordineli bir şekilde tüm devlet kuruluşlarımız çalışması lazım. Götleri sıkışınca eylem yapıyorlar. Aynı anafartalarda patlatılan bomba gibi galeyana gelmeyelim. Allahtan sevdiklerimize canımıza zarar gelmesin

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviEkran
    MaviEkran's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Sabah akşam benim ve binlerce ankaralının geçtiği yol orası. Cümlemize geçmiş olsun.


    Blue Screen of Death
Toplam Hit: 1524 Toplam Mesaj: 10