Ankara Kızılay'da Patlama
-
http://www.ntvmsnbc.com/id/25252136/
2 kişi ölmüş diye okudum var mı yakın olan .
geçmiş olsun tüm ankara ve türk halkına.
-
20 Yaralı cnn türk canlı yayında, patlama kızılayda.
edit: kaymakamlık önünde.
-
O tarafta çalışan müridimiz var mıydı? Geçmiş olsun. Umarım bilanço ağır olmaz.
-
Teröristler memlekette resmen at koşturuyor.
-
20 yaralı yok arkadaşlar okadar panik yapmayın ankaradayım bende 3 ağır yaralı var müdahaleler edildi zaten 2 ölü haberi basında öle fakat oradakiler'den öyle bir haber almadım yani ölü yok diyorlar çokta panik yapmayın basınımızı biliyorsunuz 5se 10der
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
Teröristler memlekette resmen at koşturuyor.
-----------------------------Belediye Başkanı Tanık, bazı tanık ifadelerine göre yanan bir tüpün dışarıya atılması ve bu tüpün de bir aracı patlatması sonucu oluştuğunu da söyledi. Ancak patlamanın terör saldırısı mı yoksa bir tüp kazası sonucu mu oluştuğunun henüz kesinleşmediğini belirtti.
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
Teröristler memlekette resmen at koşturuyor.
-----------------------------Belediye Başkanı Tanık, bazı tanık ifadelerine göre yanan bir tüpün dışarıya atılması ve bu tüpün de bir aracı patlatması sonucu oluştuğunu da söyledi. Ancak patlamanın terör saldırısı mı yoksa bir tüp kazası sonucu mu oluştuğunun henüz kesinleşmediğini belirtti.
-----------------------------hocam kabak gibi belli terör saldırısı olduğu.
-
Arınç: 'Araçta bomba olduğu kesinleşti', açıklamasını yaptı. Kanal A
-
Müridlerim kardeşim namık kemal ilköğretim okulu 1.ci sınıfta okuyor. Allahtan zarar gelmemiş almışlar okuldan hemen. ama şunu diyorum bu vatan hayinlerinin bu kansızların anası babası belli olmayanların götü sıkısınca son ümit oalrak bu eylemlere girişiyorlar. o yüzden tsk emniyet gibi güvenlik kuruluşları hem dahilde hemde sınırda harekat düzenlemeleri lazım. bunların tek tek hücre evleri basılması lazım kordineli bir şekilde tüm devlet kuruluşlarımız çalışması lazım. Götleri sıkışınca eylem yapıyorlar. Aynı anafartalarda patlatılan bomba gibi galeyana gelmeyelim. Allahtan sevdiklerimize canımıza zarar gelmesin
-
Sabah akşam benim ve binlerce ankaralının geçtiği yol orası. Cümlemize geçmiş olsun.
