

Ankara‘Da Almanca/İspanyolca Öğreten Tanıdığınız Var Mı?
-
Selamlar herkese (:
Ankara'da tanıdığınız bildiğiniz referans olabileceğiniz Almanca ya da İspanyolca özel ders veren var mı?
Ne istiyorum:
Dile son derece hakim olmalı.
Türkçesi ya da İngilizcesi mükemmel olmalı.
Birebir ders verebilecek ortamı olmalı, onun evinde ya da etüt merkezi tarzı bir yerde olmamız gerekiyor.
Ne istemiyorum:
Alman/İspanyol kökenli, Türkçesi/İngilizcesi çat pat olanlar
İki ders iki sertifika alıp kendini öğretmen sananlar
Beni grup derslerine yönlendirmeye çalışacak olanlar
Öğrenciler
Ne pek fark etmez:
Mezun olduğu bölüm hiç önemli değil şu istediklerimi karşıladıktan sonra.
Çok pahalı olmazsa tabii memnun olurum.
Ekstra:
Toplu dil kursları önermeyin öyle istemiyorum..
Bilinen dil kurslarına gidip ordan bir hoca bul demeyin, son seçenek olarak onu yapacağım zaten, benim istediğim sizin tanıdığınız iyi olduğunu düşündüğünüz biri varsa ilk aşamada ona yönlenmek. Kendiniz gitmiş olmanız şart değil, arkadaşlarınızdan falan pozitif duymuşsunuzdur, o da olur.
Bu dediğin dillerde yok ama şu dilde şahane bir hoca tanıyorum diyen varsa o da yazsın lütfen ((:
Teşekkürler!
-
Ispanyolca icin ankara icinde bende arayistayim, mesajm bulunsun.
-
Up olsun belki iş çıkışı gören olur :)
-
Bi de benden up. Tek öneri bile gelmedi :|
-
duolingo.com
harika bir sistemleri var normal oyun gibi level sistemiyle çalışıyor seviyeleri geçtikçe level atlıyorsunuz bu sistemde tanıştığınız üst level insanlar sizin hocanız olabilir isterseniz pratik amaçlı bu kişilerle sesli konuşabiliyorsunuz yada yazışabiliyorsunuz. hemde ücretsiz :D
-
Kutikula bunu yazdı
duolingo.com
harika bir sistemleri var normal oyun gibi level sistemiyle çalışıyor seviyeleri geçtikçe level atlıyorsunuz bu sistemde tanıştığınız üst level insanlar sizin hocanız olabilir isterseniz pratik amaçlı bu kişilerle sesli konuşabiliyorsunuz yada yazışabiliyorsunuz. hemde ücretsiz :D
Çok teşekkür ederim ^^ Ama ben dibimde olacak, gerekince kafama silgi atacak, bana sayfalarca ödev verip kırmızı kalemle kontrol edecek bir öğretmene ihtiyaç duyuyorum.
-
izzmarit bunu yazdıKutikula bunu yazdı
duolingo.com
harika bir sistemleri var normal oyun gibi level sistemiyle çalışıyor seviyeleri geçtikçe level atlıyorsunuz bu sistemde tanıştığınız üst level insanlar sizin hocanız olabilir isterseniz pratik amaçlı bu kişilerle sesli konuşabiliyorsunuz yada yazışabiliyorsunuz. hemde ücretsiz :D
Çok teşekkür ederim ^^ Ama ben dibimde olacak, gerekince kafama silgi atacak, bana sayfalarca ödev verip kırmızı kalemle kontrol edecek bir öğretmene ihtiyaç duyuyorum.
aman gidip te o kurslara 3-4 bin bayılma üniversitelerde ''.... Dili Edebiyatı'' yada çevirmenlik okuyan öğrenci bul onlar ucuza en kralını öğretirler varsa yakınlarında üniversitelilerin takıldığı kafe falan ilan as buraya bulurlar zaten direk :D
-
Kutikula bunu yazdıizzmarit bunu yazdıKutikula bunu yazdı
duolingo.com
harika bir sistemleri var normal oyun gibi level sistemiyle çalışıyor seviyeleri geçtikçe level atlıyorsunuz bu sistemde tanıştığınız üst level insanlar sizin hocanız olabilir isterseniz pratik amaçlı bu kişilerle sesli konuşabiliyorsunuz yada yazışabiliyorsunuz. hemde ücretsiz :D
Çok teşekkür ederim ^^ Ama ben dibimde olacak, gerekince kafama silgi atacak, bana sayfalarca ödev verip kırmızı kalemle kontrol edecek bir öğretmene ihtiyaç duyuyorum.
aman gidip te o kurslara 3-4 bin bayılma üniversitelerde ''.... Dili Edebiyatı'' yada çevirmenlik okuyan öğrenci bul onlar ucuza en kralını öğretirler varsa yakınlarında üniversitelilerin takıldığı kafe falan ilan as buraya bulurlar zaten direk :D
Hocam o kadar param olsa evde İspanyol beslerim zaten :D Öğrenci de pek istemiyorum öğretmenlik tecrübesinin önemli olduğunu düşünüyorum, ucuz olsun diye vakit israfı olmasın, öğrenci bi deja-vu'ya güvenirim o da uzaklarda (: -
mesai başlangıcı gören olur belki.
deja-vu tarafından 27/Şub/14 10:03 tarihinde düzenlenmiştir -
İspanyolca Almanca demişsin bu iki dilide mi öğrenmeye karar verdin yoksa hangisinin hocasını bulursan onu başlayıp diğerini bırakacak mısın?
Bide nie Almanca ve İspanyolca merak ettim :)
-
u235 bunu yazdı
İspanyolca Almanca demişsin bu iki dilide mi öğrenmeye karar verdin yoksa hangisinin hocasını bulursan onu başlayıp diğerini bırakacak mısın?
Bide nie Almanca ve İspanyolca merak ettim :)
İkisine de bulamadığım için ikisi de yatıyor sanıyorum (: bi gidip kurslardan hoca çalmayı deneyeyim..
Almanca, çünkü İngilizce'ye aşırı yakın. İspanyolca, çünkü konuşanı çok bol.
Aslında Portekizce çok isterdim ama bunları bile bulamazken çok zor sanıyorum. Portekizce de tamamen zevk.. Brezilya hayranlığı. Hayaller hayaller..
izzmarit tarafından 27/Şub/14 20:11 tarihinde düzenlenmiştir