folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Ankara‘Da Almanca/İspanyolca Öğreten Tanıdığınız Var Mı?



Ankara‘Da Almanca/İspanyolca Öğreten Tanıdığınız Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Selamlar herkese (:

    Ankara'da tanıdığınız bildiğiniz referans olabileceğiniz Almanca ya da İspanyolca özel ders veren var mı?

     

    Ne istiyorum:

    Dile son derece hakim olmalı.

    Türkçesi ya da İngilizcesi mükemmel olmalı.

    Birebir ders verebilecek ortamı olmalı, onun evinde ya da etüt merkezi tarzı bir yerde olmamız gerekiyor.

     

    Ne istemiyorum:

    Alman/İspanyol kökenli, Türkçesi/İngilizcesi çat pat olanlar

    İki ders iki sertifika alıp kendini öğretmen sananlar

    Beni grup derslerine yönlendirmeye çalışacak olanlar

    Öğrenciler

     

    Ne pek fark etmez:

    Mezun olduğu bölüm hiç önemli değil şu istediklerimi karşıladıktan sonra.

    Çok pahalı olmazsa tabii memnun olurum.

     

    Ekstra:

    Toplu dil kursları önermeyin öyle istemiyorum..

    Bilinen dil kurslarına gidip ordan bir hoca bul demeyin, son seçenek olarak onu yapacağım zaten, benim istediğim sizin tanıdığınız iyi olduğunu düşündüğünüz biri varsa ilk aşamada ona yönlenmek. Kendiniz gitmiş olmanız şart değil, arkadaşlarınızdan falan pozitif duymuşsunuzdur, o da olur.

    Bu dediğin dillerde yok ama şu dilde şahane bir hoca tanıyorum diyen varsa o da yazsın lütfen ((:

     

    Teşekkürler!


    sigara değil, balık olan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Ispanyolca icin ankara icinde bende arayistayim, mesajm bulunsun.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Up olsun belki iş çıkışı gören olur :) 


    Almanya Fatihi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Bi de benden up. Tek öneri bile gelmedi :|


    sigara değil, balık olan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    duolingo.com

     

    harika bir sistemleri var normal oyun gibi level sistemiyle çalışıyor seviyeleri geçtikçe level atlıyorsunuz bu sistemde tanıştığınız üst level insanlar sizin hocanız olabilir isterseniz pratik amaçlı bu kişilerle sesli konuşabiliyorsunuz yada yazışabiliyorsunuz. hemde ücretsiz :D


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    Kutikula bunu yazdı

    duolingo.com

     

    harika bir sistemleri var normal oyun gibi level sistemiyle çalışıyor seviyeleri geçtikçe level atlıyorsunuz bu sistemde tanıştığınız üst level insanlar sizin hocanız olabilir isterseniz pratik amaçlı bu kişilerle sesli konuşabiliyorsunuz yada yazışabiliyorsunuz. hemde ücretsiz :D

    Çok teşekkür ederim ^^ Ama ben dibimde olacak, gerekince kafama silgi atacak, bana sayfalarca ödev verip kırmızı kalemle kontrol edecek bir öğretmene ihtiyaç duyuyorum.


    sigara değil, balık olan.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı
    Kutikula bunu yazdı

    duolingo.com

     

    harika bir sistemleri var normal oyun gibi level sistemiyle çalışıyor seviyeleri geçtikçe level atlıyorsunuz bu sistemde tanıştığınız üst level insanlar sizin hocanız olabilir isterseniz pratik amaçlı bu kişilerle sesli konuşabiliyorsunuz yada yazışabiliyorsunuz. hemde ücretsiz :D

    Çok teşekkür ederim ^^ Ama ben dibimde olacak, gerekince kafama silgi atacak, bana sayfalarca ödev verip kırmızı kalemle kontrol edecek bir öğretmene ihtiyaç duyuyorum.

    aman gidip te o kurslara 3-4 bin bayılma üniversitelerde ''.... Dili Edebiyatı'' yada çevirmenlik okuyan öğrenci bul onlar ucuza en kralını öğretirler varsa yakınlarında üniversitelilerin takıldığı kafe falan ilan as buraya bulurlar zaten direk  :D


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    Kutikula bunu yazdı
    izzmarit bunu yazdı
    Kutikula bunu yazdı

    duolingo.com

     

    harika bir sistemleri var normal oyun gibi level sistemiyle çalışıyor seviyeleri geçtikçe level atlıyorsunuz bu sistemde tanıştığınız üst level insanlar sizin hocanız olabilir isterseniz pratik amaçlı bu kişilerle sesli konuşabiliyorsunuz yada yazışabiliyorsunuz. hemde ücretsiz :D

    Çok teşekkür ederim ^^ Ama ben dibimde olacak, gerekince kafama silgi atacak, bana sayfalarca ödev verip kırmızı kalemle kontrol edecek bir öğretmene ihtiyaç duyuyorum.

    aman gidip te o kurslara 3-4 bin bayılma üniversitelerde ''.... Dili Edebiyatı'' yada çevirmenlik okuyan öğrenci bul onlar ucuza en kralını öğretirler varsa yakınlarında üniversitelilerin takıldığı kafe falan ilan as buraya bulurlar zaten direk  :D


    Hocam o kadar param olsa evde İspanyol beslerim zaten :D Öğrenci de pek istemiyorum öğretmenlik tecrübesinin önemli olduğunu düşünüyorum, ucuz olsun diye vakit israfı olmasın, öğrenci bi deja-vu'ya güvenirim o da uzaklarda (:


    sigara değil, balık olan.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    mesai başlangıcı gören olur belki. 

    deja-vu tarafından 27/Şub/14 10:03 tarihinde düzenlenmiştir

    Almanya Fatihi
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    İspanyolca Almanca demişsin bu iki dilide mi öğrenmeye karar verdin yoksa hangisinin hocasını bulursan onu başlayıp diğerini bırakacak mısın?

    Bide nie Almanca ve İspanyolca merak ettim :)

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    u235 bunu yazdı

    İspanyolca Almanca demişsin bu iki dilide mi öğrenmeye karar verdin yoksa hangisinin hocasını bulursan onu başlayıp diğerini bırakacak mısın?

    Bide nie Almanca ve İspanyolca merak ettim :)

    İkisine de bulamadığım için ikisi de yatıyor sanıyorum (: bi gidip kurslardan hoca çalmayı deneyeyim..

    Almanca, çünkü İngilizce'ye aşırı yakın. İspanyolca, çünkü konuşanı çok bol.

    Aslında Portekizce çok isterdim ama bunları bile bulamazken çok zor sanıyorum. Portekizce de tamamen zevk.. Brezilya hayranlığı. Hayaller hayaller..

    izzmarit tarafından 27/Şub/14 20:11 tarihinde düzenlenmiştir

    sigara değil, balık olan.
Toplam Hit: 1232 Toplam Mesaj: 11