Ankara"Da Okullar Tatil
-
Ankara'da okullar tatil Ankara'da domuz gribi nedeniyle 7 gün süreyle eğitime ara verildi
25.10.2009 12:54
Ankara Valisi Kemal Önal, ''Domuz gribi virüsünün yayılmasını kontrol altında tutmak amacıyla'' Ankara'daki ilk ve orta dereceli okullarda yarından itibaren, 7 gün süreyle eğitim ve öğretime ara verildiğini bildirdi. Vali Önal, yaptığı açıklamada, süreç içerisinde öğrencilerin kurs, dershane ve diğer programlara da katılmamalarının tedbir açısından önemli olacağını vurguladı. Tatil edilen okulların dezenfekte edileceği açıklandı. -
çüşşşş
-
istanbula da gelsede kafa dağıtsak :)
-
ardahana gelmez böyle hastalıklar akm :W
-
ben perşembe cuma gününü asıp istanbula gittim anasını satim geldim bugün haberler bir hafta daha tatil lan kodamun valisi bir gün önce sölesene bende dönmiiim :(
-
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/12772453.asp?yazarid=249
Yılmaz özdil gereken cevabı vermiş.
Manyağa çevirdiler milleti, hapşıranı dövüyorlar, burnu akan acil servise koşuyor, ateşi çıkan ambulans çağırıyor... Buna mukabil, hastanede tedavi altında olan bi tane domuz gribi hastası yok... “Evet, çocuğunuz domuz gribi olmuş, çok tehlikeli” deyip, evine gönderiyorlar... Anneler intaniye uzmanı mı?
*
İşin özü:
Düşün çocuklarımızın yakasından.
-
29 ekimde Ankarada olacağım nedir şaka mı bu şimdi yaa grip mrip huylandırıyorlar adamı
-
bir hafta tatil verir, onun adı h1n1:)
-
Aha bizim valiye bak yıllardan beri yüzünü ilk defa görenler olabilir yadırgamayın :D
Dershaneden de ders yok diye mesaj geldi sonra mezunlar için normal program uygulanacaktır dendi bakalım yarın gidip görcez tatil mi değil mi :D
-
la ben şimdi grip oldum.Ateşim falan yok hayırlısı bakalım :)
-
Ünilerde tatil mi biladerler :| okula gidip domuz gribi kaptım desem okulu tatil ederler mi acep :| denemekde yarar var :|
Toplam Hit: 1739 Toplam Mesaj: 11
