Ankaralı Müridler Pazar Günü Davetlisiniz..!!!
-
Arkadşalar Karşıyakamız Hafta sonu Başkentte Oynuyacagı Gençlerbirliği OFTAŞ maçına davetlisiniz gelin konuşalım ,içelim, beraber tribünde kaf kaf çekelim, hep beraber taraftar çoşkusunu hissedlim yaşayalım.... Karşıyakamızın Bu Sene PSüper Lig'e Çıkmasını hep beraber kutluyalım...
Yer: Ankara Cebeci Stadı
Saat: 13:30 Pazar
-------------------------
Murid Olarak Gelirsiniz Beraber Stadda Girer Maçımızı Seyreder kaf kafımız Golleriyle Motive Olur hayata biraz daha bağlanırız.
Cumartesi gecesi Karşıyakadan yola çıkılacaktır varsa Karşıyakalı muridlerimiz gelsinler beraber gidelim... Organizasyon çalışmaları başlatıldı gelcek olan varsa PM atsın....
-
efsun b.s.g allasen yaw
hem götlük ediyon buluşmaya gelmiyon.ondan sonra bide yok maça gelin. sie!!
-
olabilüüü kayabilirim pazar günü :P
Ordanda benim anqaradaki hatun a kaymaya giderim bi de :P
-
züe bizene olm senin karşıyaka sporundan :D
maçmı ıykkk nefret ederim maçtan (:
-
karşı yaka mı eskişehirin bir numaralı düşmanlarından :)
-
zumsuk bunu yazdı:
----------------------------- karşı yaka mı eskişehirin bir numaralı düşmanlarından :) -----------------------------Es Es leride gördük abi
@Amele yavru ayrıca buluşmayla ne ilgisi ve alakası war anlamıyorum zevk meselesi tercih :D gel diyende yok zaten sana:D
-
Maç falan hikaye de, eger ondan sonra vaktin olacaksa karsıyakalı muridlerde gelırse bulusma ayarlanabılır... Buzulum the editör şahinim de gelir
-
abi ben tek gelecem karşıyakdan benle birlikte 2 arkadaş daha olucak bide taraftar olacak:D yani otobüsten stada staddan otobüse gidiş yapacaz orda stadda beraber gideririz maç seyrederiz falan isterseniz yani :D Karşıyakadan murid warmıki:D heç denk gelmedim :D
