Anket İcin Gelenlere Dikkat
-
Evinizin kapısına geliyorlar. Önemli deterjan firmalarından birinin adını verip ...yeni ürünleri için anket yapıyoruz, anketi kabul edersiniz de Hediyenizin 3 kg lık deterjan olacağını söylüyorlar.
Tüketici olarak size uzun sorulardan sonra yeni ürünün iki örneği olduğu söyleniyor. Yeni ürünün parfümünün iki değişik versiyonun dan hangisini beğen diğinizi soruyorlar, sizin de bu konuda fikriniz alınacak.
Test başlıyor, Kutular açılıyor, siz de kokluyorsunuz ve tabii fenalaşıp bayılıyorsunuz. Çünkü size koklatılan ikinci koku uyuşturucudur ve bir güzel bayılıyorsunuz... Onlar da evinizi rahat rahat soyuyorlar! (organlarınızı da çalabilirler) ..
Lütfen ev halkını ve de tanıdıklarınızı önemle uyarın. Siz de unutmayın. Bu mesajı dostlarınıza iletirseniz belki bir kaç kişi kurtulur. Bu soygunculuk planı piyasaya yeni çıktı, lütfen eş, dost, arkadaş, akrabalarımızı uyaralım, bu yeni soyguncu tuzağına sakın düşmeyelim. -
eyw. dostum bildiğimiz iyi oldu.. herkes yakınlarını bilgilendirmeli bu oçlara karşı
-
Şarbonmuydu neydi lan bu :D eskiden beri var bu uyarılar. Artık milletin beynine kazındı
-
güzel dümenmiş adamlar profesyonel calısıyor artık :=))
-
5 ay öncede yapıyolardı hala yapıyolar demek tvlerde bile çıktı :| garibim ev hanımları 7/24 tv izliyorsa ne izliyolar merak ettim bak. nasıl es geçiliyo bu mevzu ki.
aile doktoruyuz diye gelip insanları bayıltıp soyanlarda vardı geçen. mantıken çağırmazsan doktor gelmez ayağına ayık olmak lazım.
bizim nineyede belediyeden yardım getirdik demişler. o hengamede 50 mi 100 mü bide parasını almışlar bozdurma amaçlı sonra bi daha ne gelen var ne giden. Bursada yaklaşık 100 kişiye yapmışlar aynı şeyi.
bu tarz durumda aramıyacaksan polis neden var onuda anlamış değilim. polisi ısrarla aramıyor vatandaş. aramayıncada sıcağı sıcağına bu elemanlar bulunamıyor.
tanımadıklarına kapı açmayacan arkadaş. tanımıyorsam alt komşu için otomatiğe bile basmam ne derseniz deyin. sözün özü bu. faturalarını düzenli ödüyorsan, bişey sipariş etmediysen, birilerini beklemiyorsan, eve girip çıkanın fazla olduğu işler yapmıyorsan kapıyı kesinlikle kimseye açmayacaksın. Artık evler eskisi kadar güvenli değil. öyle bişey ki hep bi gaflet anında geliyor bu tipler. dikkat etmek lazım.
-
tarzan bunu yazdı:
-----------------------------
5 ay öncede yapıyolardı hala yapıyolar demek tvlerde bile çıktı :| garibim ev hanımları 7/24 tv izliyorsa ne izliyolar merak ettim bak. nasıl es geçiliyo bu mevzu ki.
aile doktoruyuz diye gelip insanları bayıltıp soyanlarda vardı geçen. mantıken çağırmazsan doktor gelmez ayağına ayık olmak lazım.
bizim nineyede belediyeden yardım getirdik demişler. o hengamede 50 mi 100 mü bide parasını almışlar bozdurma amaçlı sonra bi daha ne gelen var ne giden. Bursada yaklaşık 100 kişiye yapmışlar aynı şeyi.
bu tarz durumda aramıyacaksan polis neden var onuda anlamış değilim. polisi ısrarla aramıyor vatandaş. aramayıncada sıcağı sıcağına bu elemanlar bulunamıyor.
tanımadıklarına kapı açmayacan arkadaş. tanımıyorsam alt komşu için otomatiğe bile basmam ne derseniz deyin. sözün özü bu. faturalarını düzenli ödüyorsan, bişey sipariş etmediysen, birilerini beklemiyorsan, eve girip çıkanın fazla olduğu işler yapmıyorsan kapıyı kesinlikle kimseye açmayacaksın. Artık evler eskisi kadar güvenli değil. öyle bişey ki hep bi gaflet anında geliyor bu tipler. dikkat etmek lazım.
-----------------------------
Anlattkların agzımı açık bıraktı ya:s kime güveneceğiz. -
@kymt
ankarada etek giyenleri kadınları eve kadar takip eden ve anketör gibi davranıp 50-60 kadına tecavüz etmiş bi adam vardı. yakalandığında etek fetişisti çıktı. Memleket de sırf etek giydi diye bi manyağın tecavüzüne uğrayan ev hanımları var. memleket feci durumda hocam.
şu güven konusu biraz değişik bi hal aldı içinde bulunduğumuz senelerde. işin içinde aşırı dikkat oldukdan sonra bişey olacağını sanmam.
Zaten burdaki mevzuda göze hoş gelen tip, giyim ve tatlı dil o kapıları açtırmış dikkat etmek lazım.
-
Ya Arkadaşlar Bunu Yapanların Ben Ta a... Bakın Bende Anket Sektöründeyim 3 Buçuk Yıldır Emin Olun Böyle Şerefsizler Yüzünden Bizde Aşağlanıyoruz Tabi Herkez Kendince Haklı Ama İşde Bağzı Saflar Yüzünden Herkezi Bir Tutmayın Lütfen Örneğin Ben Genelde Stüdyoda Çalışıyorum Stüdyoyu Bilmeyen Varsa Açıklıyım Genede Stüdyo Bizim Çalışdığımız Mekan Yada Şirketir Test Ürünleri Denetilecek Yada Fikir Alınacak Yerdir Kişilerle Yüz Yüze Konuşduğumuz Yerde Diye biliriz Benim Yaşadıklarımı Anlatim Saflıkları İnanın İnsanları Stüdyoya Davet Etiğimizde Bize Denilen Şeyler Nereye İmza Atalım ?? Kimliğimi Buyur Tc Kimlik No sunu verenler Dahi Var Şimdi Bu İnsanlar Dolandırılmaları Müstahak Değilmi He Diyeceksin Adam İylik OLarak Yapıyor Evet ALLAH Kat Ve Kat Rağzı Olsun Kularıyla Dahil Ama Böyle Davranmasımı Gerekiyor Bu Stüdyolarda Olanlar.. Evlere Gelince 1 Yada 2 Defa Çalışdım Dahada Çalışmadım Ama Evinize Gelen Anketörün Yaka Kartı Varsa İSMİNİ Soy Adını Alacaksın 1 Dakka Bekleticem Diyeceksin Gireceksin Kardeşim İnternete Arıyacaksın Firmasını Bulduğun An Numarasını Arayacaksın Sizin Firmanızda Bu İsimde Birisi Çalışıyormu Evet Yada Hayıra Bakar Var Derlerse Bile Emin Olmayın Nedenmi İsmim Soy İsim BELKide başka Anketörün Olabilir Hemen Şuanda Hangi Sahada Diyeceksin Ne Anketi Yapıyor Diyeceksin Evet Şuanda Şu İlçedeler Şu Anketi Yapıyorlar Demek Zorundalar .. Uyumluysa Yapın Kardeşim Değilse Yapmayın Polisi Arayın Jandarma Vs Vs Gelsin ALsınlar Karakolda Sorgulansınlar Vs vs Yok Abi Ben Bu Zahmete Katlanmam Diyorsan Yapmasın Yaparsan Anketör Sayende Ekmek Yer Para Kazanır Bir Çoğu Anketörlerin Öğrencidir. Yada Ev Hanımlarıdır. Hanede Çalışanlardan Bahsediyorum Arkadaşlar. Güvenilir Şirketler Listesi de Burda Dır http://tuad.org.tr/members/membercompanylist.aspx?action=research buraya mevburi kayıt yapmak durumundlardır... kolay gelsin
