folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Anlayamadıgım Bir Sorun...[Nurky]



Anlayamadıgım Bir Sorun...[Nurky]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    Selam Arkadaslar,
    Demin bilgisayarı actım sağ tıklayıp wallpaper'ı değiştircektim... Bir şey dikkatimi çekti ! İlk defa görüyorum böyle bir şey bunu nedir neyin nesi kimin fesi oldugunu söylebilecek arkadaslara ihtiyacım var...
    Neden donanım bölümüne actım, Ekran kartından olabilir diye düşündüğümden... :)

    O hatadan bi ss :

    img210/7294/123123bv0.jpg

     

    Not : İşletim sistemim Windows Vista Home Basic 32-Bit

    Not 2 : Ekran Kartı driverını Tekrar Mı Kursam Acaba ?

     Teşekkürler..


    [22817//kaanabak]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Selam Arkadaslar,
    Demin bilgisayarı actım sağ tıklayıp wallpaper'ı değiştircektim... Bir şey dikkatimi çekti ! İlk defa görüyorum böyle bir şey bunu nedir neyin nesi kimin fesi oldugunu söylebilecek arkadaslara ihtiyacım var...
    Neden donanım bölümüne actım, Ekran kartından olabilir diye düşündüğümden... :)

    O hatadan bi ss :

    img210/7294/123123bv0.jpg

     

    Not : İşletim sistemim Windows Vista Home Basic 32-Bit

    Not 2 : Ekran Kartı driverını Tekrar Mı Kursam Acaba ?

    Teşekkürler..


    -----------------------------

    talep edilen değer bulunamıo diyo. yani oraya asıl gelmesi gereken menü kötü yola düşmüş :D normalde orda hangi menü vardı ? 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    registry i mi kurcaladın ne bu ne boyle amq :D stringi bulamıyo :D yuhh :D

    Troubles'll come & they'll pass
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    sistem dosyalarında sorun var hoca.. ekran kartı otomatik yükleniyo zaten.. o windowsla alaklı olması lazım.. menü kaydı bildiğim kadarıyla registryda saklıdır.. registryı tamir et ya da dll kontrolü yap

    vistada çalışıyor mu bilmiyorum sfc ile sistem dosyalarını tarattır


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    @Nurky, tutorialdeki direktifleri uygula.

    http://www.intel.com/support/graphics/sb/CS-021334.htm

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    Swool bunu yazdı:
    -----------------------------

    @Nurky, tutorialdeki direktifleri uygula.

    http://www.intel.com/support/graphics/sb/CS-021334.htm


    -----------------------------
    teşekkür ederim swool'Um

    halledicem şimdi tekrar saol...

    [22817//kaanabak]
Toplam Hit: 1517 Toplam Mesaj: 6