Anlayamadıgım Bir Sorun...[Nurky]
-
Selam Arkadaslar,
Demin bilgisayarı actım sağ tıklayıp wallpaper'ı değiştircektim... Bir şey dikkatimi çekti ! İlk defa görüyorum böyle bir şey bunu nedir neyin nesi kimin fesi oldugunu söylebilecek arkadaslara ihtiyacım var...
Neden donanım bölümüne actım, Ekran kartından olabilir diye düşündüğümden... :)
O hatadan bi ss :
Not : İşletim sistemim Windows Vista Home Basic 32-Bit
Not 2 : Ekran Kartı driverını Tekrar Mı Kursam Acaba ?Teşekkürler..
-
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------Selam Arkadaslar,
Demin bilgisayarı actım sağ tıklayıp wallpaper'ı değiştircektim... Bir şey dikkatimi çekti ! İlk defa görüyorum böyle bir şey bunu nedir neyin nesi kimin fesi oldugunu söylebilecek arkadaslara ihtiyacım var...
Neden donanım bölümüne actım, Ekran kartından olabilir diye düşündüğümden... :)
O hatadan bi ss :
Not : İşletim sistemim Windows Vista Home Basic 32-Bit
Not 2 : Ekran Kartı driverını Tekrar Mı Kursam Acaba ?Teşekkürler..
-----------------------------talep edilen değer bulunamıo diyo. yani oraya asıl gelmesi gereken menü kötü yola düşmüş :D normalde orda hangi menü vardı ?
-
registry i mi kurcaladın ne bu ne boyle amq :D stringi bulamıyo :D yuhh :D
-
sistem dosyalarında sorun var hoca.. ekran kartı otomatik yükleniyo zaten.. o windowsla alaklı olması lazım.. menü kaydı bildiğim kadarıyla registryda saklıdır.. registryı tamir et ya da dll kontrolü yap
vistada çalışıyor mu bilmiyorum sfc ile sistem dosyalarını tarattır
-
@Nurky, tutorialdeki direktifleri uygula.
http://www.intel.com/support/graphics/sb/CS-021334.htm
-
Swool bunu yazdı:
-----------------------------@Nurky, tutorialdeki direktifleri uygula.
http://www.intel.com/support/graphics/sb/CS-021334.htm
-----------------------------
teşekkür ederim swool'Um
halledicem şimdi tekrar saol...
