Anne
-
Bir
erkek çocuğun kaleminden: ANNE, dünyada karşılık beklemeden börek yapan
tek insandır. Karşılıksız sevginin ete kemiğe bürünmüş halidir. Ne
kadar üzsen de 10 dakika sonra seni affeden zarif bir insandir. Yağlı
bile olsa tiksinmeden saçını okşayan, kucağına yatıran, öpüp koklayan
...tek varlıktır, meleğin süt verebilenidir. Yarasın diye muhallebinin
içine ciğer katarak çocuğuna yediren tek canli. Yemek yemeyen çocuğun
dikkatini çekmek için elindeki tencere ve tavalarla maymunluk yapabilen
kişidir. Kafayı çocuklarıyla bozmuş, göbek bağı kopsa da yürek bağı
asla kopmayan, sevgi dolu fedakar insan dişisidir. Bulaşık, ütü, vb
yaparken bile otomatik olarak çene çalan, kendi kendine konuşan, ’Anne
ne diyosun’ dediğinizde ‘Sen kendi işine bak, bi de senle uğraşmayayım’
şeklinde asortik cevaplar verendir. “Yahu eve bi saat geç gelsek vır vır
vır” şeklinde kadın dırdırı denen mereti erkeklere daha küçükten
belletendir. Yemek uzmanı, düzen insanı, bilgili, kültürlü her seyi
bilen şahsiyetdir. Yavrularını yol tarafından değil, kaldırım tarafından
yürütendir. Dünyanın en güzel kucağıina sahip, en güzel kokan,
harikulade bir varlıktır. Olmadık yerlerde “iyi ki doğurmuşum ulen
seni!” diyen, evlatlarını asla ayırmayan, ayni zamanda birbirinden
koruyan güç abidesidir. Evde biryere uzandığınız an orada temizlik
yapacağı tutan, temizlik konusunda kayışı kopardığından temizlikçi
gelecek diye evi temizleyen balans ayarı kaçmış temizlik kaynağıdır.
Mutfakta yaşayan, evde herkesi idare eden ve iyiliğin, merhametin, acaip
bir şefkatin, sadakatin, sevginin güçlerini birleştirdiği sonsuz
kadin... Oğlunun damat - kızının gelin oldugunu görünce, çocuğu
mezun olunca çocuğu gol atınca, çocuğu hasta olunca çocuğu
askere gidince asmalı konağı seyredince, dolar yükselince velhasıl
buna benzer birsürü şeye ağlayabilen bu yazıyı okurken duygulanıp -
gözleri dolabilen, ağlamaya meyilli bir yapısı olan duygu
pınarıdır. Uzakta dursa da yakın hissedilen, cani hep istenen, asla
vazgeçilmeyen, dizinin dibinde olmak istenen, evlatların
varlığını varlığına armağan edebileceği, ıslak - kuru ama hep
duyguludur o...Annemden Uzak Kaldığım Şu Günlerde Buldum bu yazıyı hoşuma gitti paylaştım
Bir Tek Annem Olsun Bana Bişey Olmaz
-
Rahmetliyi kaybedeli 6 ay oldu ne özlemişim anamı
ağlattın lan akşam akşam :(
-
Başın Sağolsun Allah Öbür Tarafta ayırmasın hep birlikte olun
-
Seviyom lan annemi :D
Değerinide biliom :D
-
yascakucuk bunu yazdı:
-----------------------------Seviyom lan annemi :D
Değerinide biliom :D
-----------------------------Ne Mutlu O Halde
-
bende hiç bi duygu belirtisi olmadı...sadece biraz fazla hayalle yazılmış gibi geldi (kimse alınmasın kendi fikrim)
-
EnerJiC bunu yazdı:
-----------------------------Başın Sağolsun Allah Öbür Tarafta ayırmasın hep birlikte olun
-----------------------------amin kardeşim sağolasın..
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
bende hiç bi duygu belirtisi olmadı...sadece biraz fazla hayalle yazılmış gibi geldi (kimse alınmasın kendi fikrim)
-----------------------------
Tabiki Saygı Duyarım -
EnerJiC bunu yazdı:
-----------------------------Bir Tek Annem Olsun Bana Bişey Olmaz
-----------------------------aynen kanka
ana gibi yar bağdat gibi diyar olmaz
