Anne

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    Bir
    erkek çocuğun kaleminden: ANNE, dünyada karşılık beklemeden börek yapan
    tek insandır. Karşılıksız sevginin ete kemiğe bürünmüş halidir. Ne
    kadar üzsen de 10 dakika sonra seni affeden zarif bir insandir. Yağlı
    bile olsa tiksinmeden saçını okşayan, kucağına yatıran, öpüp koklayan
    ...tek varlıktır, meleğin süt verebilenidir. Yarasın diye muhallebinin
    içine ciğer katarak çocuğuna yediren tek canli. Yemek yemeyen çocuğun
    dikkatini çekmek için elindeki tencere ve tavalarla maymunluk yapabilen
    kişidir. Kafayı çocuklarıyla bozmuş, göbek bağı kopsa da yürek bağı
    asla kopmayan, sevgi dolu fedakar insan dişisidir. Bulaşık, ütü, vb
    yaparken bile otomatik olarak çene çalan, kendi kendine konuşan, ’Anne
    ne diyosun’ dediğinizde ‘Sen kendi işine bak, bi de senle uğraşmayayım’
    şeklinde asortik cevaplar verendir. “Yahu eve bi saat geç gelsek vır vır
    vır” şeklinde kadın dırdırı denen mereti erkeklere daha küçükten
    belletendir. Yemek uzmanı, düzen insanı, bilgili, kültürlü her seyi
    bilen şahsiyetdir. Yavrularını yol tarafından değil, kaldırım tarafından
    yürütendir. Dünyanın en güzel kucağıina sahip, en güzel kokan,
    harikulade bir varlıktır. Olmadık yerlerde “iyi ki doğurmuşum ulen
    seni!” diyen, evlatlarını asla ayırmayan, ayni zamanda birbirinden
    koruyan güç abidesidir. Evde biryere uzandığınız an orada temizlik
    yapacağı tutan, temizlik konusunda kayışı kopardığından temizlikçi
    gelecek diye evi temizleyen balans ayarı kaçmış temizlik kaynağıdır.
    Mutfakta yaşayan, evde herkesi idare eden ve iyiliğin, merhametin, acaip
    bir şefkatin, sadakatin, sevginin güçlerini birleştirdiği sonsuz
    kadin... Oğlunun damat - kızının gelin oldugunu görünce, çocuğu
    mezun olunca çocuğu gol atınca, çocuğu hasta olunca çocuğu
    askere gidince asmalı konağı seyredince, dolar yükselince velhasıl
    buna benzer birsürü şeye ağlayabilen bu yazıyı okurken duygulanıp -
    gözleri dolabilen, ağlamaya meyilli bir yapısı olan duygu
    pınarıdır. Uzakta dursa da yakın hissedilen, cani hep istenen, asla
    vazgeçilmeyen, dizinin dibinde olmak istenen, evlatların
    varlığını varlığına armağan edebileceği, ıslak - kuru ama hep
    duyguludur o...

     

     

    Annemden Uzak Kaldığım Şu Günlerde Buldum bu yazıyı hoşuma gitti paylaştım

     

    Bir Tek Annem Olsun Bana Bişey Olmaz

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yanak
    yanak's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Rahmetliyi kaybedeli 6 ay oldu ne özlemişim anamı

    ağlattın lan akşam akşam :(


    Sene 2011 evliliğimin ilk ayları, pc başında Tahribat'da takılıyorum, açılış sayfa falan direk tahribat açılıyor. Bi gün hanım "beni mi daha çok seviyorsun Tahribatı mı?" dedi. "Hatun sen yokken Tahribat vardı." dedim, demez olaydım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    Başın Sağolsun Allah Öbür Tarafta ayırmasın hep birlikte olun

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Seviyom lan annemi :D

    Değerinide biliom :D


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    yascakucuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Seviyom lan annemi :D

    Değerinide biliom :D


    -----------------------------

    Ne Mutlu O Halde

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    bende hiç bi duygu belirtisi olmadı...sadece biraz fazla hayalle yazılmış gibi geldi (kimse alınmasın kendi fikrim)


    dewdim dewrildim geldim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yanak
    yanak's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    EnerJiC bunu yazdı:
    -----------------------------

    Başın Sağolsun Allah Öbür Tarafta ayırmasın hep birlikte olun


    -----------------------------

    amin kardeşim sağolasın..


    Sene 2011 evliliğimin ilk ayları, pc başında Tahribat'da takılıyorum, açılış sayfa falan direk tahribat açılıyor. Bi gün hanım "beni mi daha çok seviyorsun Tahribatı mı?" dedi. "Hatun sen yokken Tahribat vardı." dedim, demez olaydım..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende hiç bi duygu belirtisi olmadı...sadece biraz fazla hayalle yazılmış gibi geldi (kimse alınmasın kendi fikrim)


    -----------------------------
    Tabiki Saygı Duyarım

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    EnerJiC bunu yazdı:
    ----------------------------- 

    Bir Tek Annem Olsun Bana Bişey Olmaz


    -----------------------------

    aynen kanka

    ana gibi yar bağdat gibi diyar olmaz

Toplam Hit: 809 Toplam Mesaj: 9