Annem
-
Herkes kıymetini bilsin lan :) gece gece dertliydim tbt ye de böyle güzel bi uyarı da bulunayım dedim :)
-
alternatif..
-
hocam, allah ayırmasın. :)
o sevgi hiçbir şeyle anlatılamaz...
kaybettikten sonra en iyi değerleri anlarsın ya. O değerlerin, en başında her zaman o yüce insan ceker başı.
Toplam Hit: 972 Toplam Mesaj: 3
