folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Anonymous Sosyal Ağ Kuruyor



Anonymous Sosyal Ağ Kuruyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

     

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Z1RqZQmcyoY

     

     

    The hacktivist group Anonymous has been kicked off Google+ and in response, the group is looking to build its own social network called AnonPlus.

    All of Anonymous' other Google accounts -- Gmail, Google Calendar, Picasa, YouTube, etc. -- have been suspended as well, because all Google products are linked together (so play nice on there, Google users).

    Anonymous announced the suspension on a Tumblr blog, but it didn't say exactly why it lost Google product privileges, writing simply: "Didn’t take long to get banned from Google+ our Gmail is also gone…"

    A screen shot of a message from Google posted on the account for "Your Anon News" said:

    Your profile is suspended
    After reviewing your profile, we determined that some of the posted content (eg. Text, images) violates out Community Standards.
    If you believe that your profile has been suspended in error, or you have recently edited your profile to comply with our Community Standards please submit your profile for reconsideration. 
    Your profile will be reviewed again and unblocked if it complies with our Community Standards.

    At AnonPlus.com, Anonymous has listed 17 members who it says will develop AnonPlus.

     

    kaymak: http://www.politicalfailblog.com/2011/07/anonymous-plans-anonplus-after-being.html

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    öff önüne gelende sosyal ağ kurdu amk yeter.


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    google+ ı bilmem de bunların facebook'ta zaten grupları var. Fazla kişi olmasada bütün icraatleri an ve an yayınlıyorlar. :|

    Birde şöyle bir saçmalık var, bunlar kendilerine ait sosyal ağ kurarlarsa nerde kaldı bunların "anonymous" luğu? :/ Bence çoluk çocuğun oynaması için park yapıyorlar.


    vatandaşa kafam girsin!..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    Dev hacker grubu Anonymous sonunda bunu da yapıyor: Google+'ı bırak, Anon+'a bak!
    Google+tan%20atılan%20Anonymousun%20planı...

    Yaptığı eylemlerle hem dünya çapında hem de ülkemizde ses getiren internet aktivistleri Anonymous'un Google+ üzerinde açtığı "Your Anon News" hesabı Google+ tarafından kapatılmıştı. Google bu kapatılmaya neden olarak ekibin "toplum standartlarına" uymamasını göstermişti. Anonymous'tan gelen bilgilere göre olaydan kısa bir süre sonra Google grubun Gmail hesabını da durdurdu.

    Çeşitli nedenlerden dolayı Facebook, Twitter ve YouTube gibi sosyal ağlardan atılan veya atılma tehlikesi yaşayan kişilere artık rahat olmalarını söyleyen Anonymous çok önemli bir açıklama yaptı: Anonymous bundan böyle kendi sosyal medya ağını kuracak. Adı da Anon+ olacak.

    Sitede şu an sadece Anonymous logosu, bir manifesto ve forum linkleri yer alıyor. Foruma üye olup sistemi geliştirmek isteyen gönüllülerin arasına katılabiliyorsunuz. Anon+ şu anda 0.1 alpha sürümünde...

     

    kaymak: http://www.chip.com.tr/konu/google-tan-atilan-anonymous-un-plani_28104.html

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    bence bu sosyal ağa dahil olanda hiç beyin yok.

    hackerların kurduğu yere bide üye olup kişisel bilgileri vericekler.

    hackerlarında buraya üye olması salaklık yarın bi gün bu kişiler yakalansa onlarda deşifre olur.

    fakat bu hack mevzusundan artık çıktı.

    bence bu grup bi ülkenin istihbari ajanlarından oluşuyor.

    çünkü bu zamana kadar yakalanmaması imkansız ötesi bişey.

    hem FBI CIA Nato sizi aricak hemde normal kişilerin server kiraladığı yerden hizmet alıcaksınız komik.

    bu grubun arkaplanı bence çok derin kişilerden oluşuyor.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkraver
    darkraver's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2011
    Erkek
    Notorious bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence bu sosyal ağa dahil olanda hiç beyin yok.

    hackerların kurduğu yere bide üye olup kişisel bilgileri vericekler.

    hackerlarında buraya üye olması salaklık yarın bi gün bu kişiler yakalansa onlarda deşifre olur.

    fakat bu hack mevzusundan artık çıktı.

    bence bu grup bi ülkenin istihbari ajanlarından oluşuyor.

    çünkü bu zamana kadar yakalanmaması imkansız ötesi bişey.

    hem FBI CIA Nato sizi aricak hemde normal kişilerin server kiraladığı yerden hizmet alıcaksınız komik.

    bu grubun arkaplanı bence çok derin kişilerden oluşuyor.


    -----------------------------
    +1, kesinlikle destekli bir şey.Yoksa şimdiye kadar çoktan elebaşları yakalanmıştı.Hepsi oyun, hepsi düzen.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    napnapp
    napnapp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    aynen katılıyorum aga bunların hepsi oyun heee

Toplam Hit: 1221 Toplam Mesaj: 7