Anormal Bişi
-
Arkadaşlar flashdisk te çift tıklayınca birlikte aç gelio,
sağ tıklayınca da
é_tm
otomatik çalıştır
ara..
aç
die sırayla gelio şu baştaki é_tm yi ve otomatik çalıştırı kaldıraMIOM bi yardım edebilir misiniz??
-
bilmiom bunu yazdı:
-----------------------------o flashdisk ile pc arasında
ben hiç karışma aralarına girme derim
çok lazımsa ters tıkla aç de olsun bitsin aralarını bozma :D
-----------------------------
taşak geçme olm yaher açtığımda birlikte açı görünce kafam bozulmaya başladı...
-
scaryhim bunu yazdı:
-----------------------------
bilmiom bunu yazdı:
-----------------------------o flashdisk ile pc arasında
ben hiç karışma aralarına girme derim
çok lazımsa ters tıkla aç de olsun bitsin aralarını bozma :D
-----------------------------
taşak geçme olm yaher açtığımda birlikte açı görünce kafam bozulmaya başladı...
-----------------------------adam tek başına sıkılmıştır belki.
belki birlikte açılmaya programlıdır. muhahaha :D
ayırma sevenleri birlikte aç :D
-
flash diskinde virüs var.ya tarat bi virüs programına ya da biçimlendir.sorunun kalmayacaktır.
biçimlendirirken verileri kaybedebilirsin.öncesinde başka bilgisayara kopyala.
dikkat virüsü de kopyalama :)
-
baron_27 bunu yazdı:
-----------------------------
scaryhim bunu yazdı:
-----------------------------
bilmiom bunu yazdı:
-----------------------------o flashdisk ile pc arasında
ben hiç karışma aralarına girme derim
çok lazımsa ters tıkla aç de olsun bitsin aralarını bozma :D
-----------------------------
taşak geçme olm yaher açtığımda birlikte açı görünce kafam bozulmaya başladı...
-----------------------------adam tek başına sıkılmıştır belki.
belki birlikte açılmaya programlıdır. muhahaha :D
ayırma sevenleri birlikte aç :D
-----------------------------
abi yardım edin ya bırakın taşak geçmeyi aq -
flashdisk içindeki dosyaları çalıştırırken mi böyle bi sorun oluyor? Eğer öyle ise sorun iki nedenden birinden kaynaklanıyordur. Dosylarında sorun vardır (virus girmiş olabili) flashdiskinde sorun vardır (bozulmuş,driverleri tam yüklenememiş)
biraz daha açarsan başka noktalara da değinebiliriz.
-
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------flash diskinde virüs var.ya tarat bi virüs programına ya da biçimlendir.sorunun kalmayacaktır.
biçimlendirirken verileri kaybedebilirsin.öncesinde başka bilgisayara kopyala.
dikkat virüsü de kopyalama :)
-----------------------------
abi nod32 var o.çocuğu görmüo virüs felkan... -
bozulmuştur a.q
virüs vardır yada bendede oluyo bazen
hatta hack için cafeye gidiom içi virüs kaynadığı için hemen hemen aynısı oluyo virüstendir
ters tıkla biçimlendir de bi bok kalmaz eğer kalırsa hemen yenisini al :D
-
find it in google : kill aoutorun vbs or kill aotorun.vbs
daha iyisi find it in doctus oe bu konuyu doctusa ac
-
nod bazı şifrelenmiş dosyaları taramıo ama şifreli diegösterio onları sildim, yedekledim, biçimlendirdim, ok
bi problem kalmadı...
