Anormal Bişi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scaryhim
    scaryhim's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2006
    Erkek

    Arkadaşlar flashdisk te çift tıklayınca birlikte aç gelio,

    sağ tıklayınca da

    é_tm

    otomatik çalıştır

    ara..

    die sırayla gelio şu baştaki é_tm yi ve otomatik çalıştırı kaldıraMIOM bi yardım edebilir misiniz??


    Tarikatın Avukatı alicancicek@gmail.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scaryhim
    scaryhim's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2006
    Erkek
    bilmiom bunu yazdı:
    -----------------------------

    o flashdisk ile pc arasında

    ben hiç karışma aralarına girme derim

    çok lazımsa ters tıkla aç de olsun bitsin aralarını bozma :D


    -----------------------------
    taşak geçme olm ya

    her açtığımda birlikte açı görünce kafam bozulmaya başladı...


    Tarikatın Avukatı alicancicek@gmail.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    scaryhim bunu yazdı:
    -----------------------------
    bilmiom bunu yazdı:
    -----------------------------

    o flashdisk ile pc arasında

    ben hiç karışma aralarına girme derim

    çok lazımsa ters tıkla aç de olsun bitsin aralarını bozma :D


    -----------------------------
    taşak geçme olm ya

    her açtığımda birlikte açı görünce kafam bozulmaya başladı...


    -----------------------------

    adam tek başına sıkılmıştır belki.

    belki birlikte açılmaya programlıdır. muhahaha :D

    ayırma sevenleri birlikte aç :D


    ///______________
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    flash diskinde virüs var.ya tarat bi virüs programına ya da biçimlendir.sorunun kalmayacaktır.

    biçimlendirirken verileri kaybedebilirsin.öncesinde başka bilgisayara kopyala.

    dikkat virüsü de kopyalama :)


    All I need is a possibility.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scaryhim
    scaryhim's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2006
    Erkek
    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------
    scaryhim bunu yazdı:
    -----------------------------
    bilmiom bunu yazdı:
    -----------------------------

    o flashdisk ile pc arasında

    ben hiç karışma aralarına girme derim

    çok lazımsa ters tıkla aç de olsun bitsin aralarını bozma :D


    -----------------------------
    taşak geçme olm ya

    her açtığımda birlikte açı görünce kafam bozulmaya başladı...


    -----------------------------

    adam tek başına sıkılmıştır belki.

    belki birlikte açılmaya programlıdır. muhahaha :D

    ayırma sevenleri birlikte aç :D


    -----------------------------
    abi yardım edin ya bırakın taşak geçmeyi aq

    Tarikatın Avukatı alicancicek@gmail.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    flashdisk içindeki dosyaları çalıştırırken mi böyle bi sorun oluyor? Eğer öyle ise sorun iki nedenden birinden kaynaklanıyordur. Dosylarında sorun vardır (virus girmiş olabili) flashdiskinde sorun vardır (bozulmuş,driverleri tam yüklenememiş)

    biraz daha açarsan başka noktalara da değinebiliriz.


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scaryhim
    scaryhim's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2006
    Erkek
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    flash diskinde virüs var.ya tarat bi virüs programına ya da biçimlendir.sorunun kalmayacaktır.

    biçimlendirirken verileri kaybedebilirsin.öncesinde başka bilgisayara kopyala.

    dikkat virüsü de kopyalama :)


    -----------------------------
    abi nod32 var o.çocuğu görmüo virüs felkan...

    Tarikatın Avukatı alicancicek@gmail.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilmiom
    bilmiom's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek

    bozulmuştur a.q

    virüs vardır yada bendede oluyo bazen

    hatta hack için cafeye gidiom içi virüs kaynadığı için hemen hemen aynısı oluyo virüstendir

    ters tıkla biçimlendir de bi bok kalmaz eğer kalırsa hemen yenisini al :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    find it in google : kill aoutorun vbs or kill aotorun.vbs

    daha iyisi find it in doctus  oe bu konuyu doctusa ac 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scaryhim
    scaryhim's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2006
    Erkek

    nod bazı şifrelenmiş dosyaları taramıo ama şifreli diegösterio onları sildim, yedekledim, biçimlendirdim, ok

    bi problem kalmadı...


    Tarikatın Avukatı alicancicek@gmail.com
Toplam Hit: 1189 Toplam Mesaj: 10