folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Antakya Yada Samandağı Biberi Hakkında



Antakya Yada Samandağı Biberi Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalibre
    kalibre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2006
    Erkek

    beyler kafaya koydum zayıflayacam mesut yar 10 ayda 40 kilo vermiş benimki o kadar değil aslında 10 kilo falan versem kafi bu antakya biberi varmış acıymı ama fark etmez acı severim :) nette satıyolar bu biberi ama hakiki mi yoksa baka bi bibermi anlamam bunun için samandağı yada o bölgeye yakın müridlerden ücret karşılığı gönderecek olanlar varmı acaba ?


    Herkesin hayatına kimse karışamaz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    beni irwa zayiflatacak insallah :) biber en sevmedigim seydir bide acisi hic gelemem :D

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalibre
    kalibre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2006
    Erkek

    eray bunu yazdı:
    -----------------------------
    beni irwa zayiflatacak insallah :) biber en sevmedigim seydir bide acisi hic gelemem :D
    -----------------------------

    bende öyle birini bulsam :) hacı ama bu biber fena diyolar ama işte o tarafta tanıdık kimse yok nettekilerede güvenilmio burdan bi mürit çıksa :)


    Herkesin hayatına kimse karışamaz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Ben antakyalıyım.Ama 10 yıldır istanbulda yaşıyorum.Biberi sana gönderecek birini buluruz herhalde.Arkadaş çok çevremiz geniş, ailemde antakyada zaten...

    Yalnız ben lk defa senden duydum bu zayıflatma olayını.Haberim yoktu şahsen...

    Bence biraz araştıralım hocam....


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    benım arkadasım samandagında ikamet edıyor ulasıp sana donerım ustam pm ile şimdi uyuyodur . 


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalibre
    kalibre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2006
    Erkek

    opusdei bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben antakyalıyım.Ama 10 yıldır istanbulda yaşıyorum.Biberi sana gönderecek birini buluruz herhalde.Arkadaş çok çevremiz geniş, ailemde antakyada zaten...

    Yalnız ben lk defa senden duydum bu zayıflatma olayını.Haberim yoktu şahsen...

    Bence biraz araştıralım hocam....


    -----------------------------

    hacı ben baya araştırdım metobolizmayı hızlandırdığı kesin çok acı ve suluymuş zaten olay suda bitiyomuş birde zaten hani biberi ye yanında 10 tabak yemek ye olayı değil yanında düzenli beslneceksin ve en az 3 litre su ben sana pm attım eyw. saol ;)


    Herkesin hayatına kimse karışamaz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    bu konu geçen gün açılmamışmıydı :|

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    k2ankaya
    k2ankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2008
    Erkek

    bu olaya bende dahil olsam


    Everybody has a plan.Till they get punched in the mouth. MT
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalibre
    kalibre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2006
    Erkek

    hackworm bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu konu geçen gün açılmamışmıydı :|


    -----------------------------

     

    konuyu açmadan önce forumda aradım ama bulamadım


    Herkesin hayatına kimse karışamaz
Toplam Hit: 960 Toplam Mesaj: 9