Antalyada Yılbaşı
-
kız arkadaşımla gidip eğlenebileceğim başım belaya girmeden eve dönebileceğim kişi başı 100tl aşmayacak mekan arıyorum. tercihen merkez.
-
haji al arabayi yoksa kirala git kapitasa kumsalina sahiline aksamlari ordan yildizlar varya pöfff :) ordan kasa gecersiniz orta kutlarsiniz...
-
kafkafkaf bunu yazdı:
-----------------------------
kız arkadaşımla gidip eğlenebileceğim başım belaya girmeden eve dönebileceğim kişi başı 100tl aşmayacak mekan arıyorum. tercihen merkez.
-----------------------------Fiyat bilmiyorum ama arastir.
Shantel, Soho, Blackk, Pub Boleyn, Cabaret hepsi gece kulubudur. Soho'yu en son oneririm. Mekanlar iyidir problem cikmaz ama yer kalmismidir bilmem. Mekanlar Dedeman-Lara tarafinda.
-
Antalya Cam Piramit yılbaşı partisi Var hocam
Dj Gökhan Kultaş
DJ Indian
Djane Nathalie
Limitsiz İçki Dahil 40 TL -
Migros ya da Özdilek..
Bu şartlara bu kadar eğlenirsin buralarda. -
boleyn de murat dalkılıç var 90 tl civarıydı sanırım. saatden 2den sonra sahne alacak.
2den önce crowne plazada olacak bu adam. ayakta 100tl masada yemekli 200 tl.
ilgini çekmezse falez otelin de bi yılbaşı partisi vardı 50tl civarıydı sanırım.
-
Melik bunu yazdı:
-----------------------------
Antalya Cam Piramit yılbaşı partisi Var hocam
Dj Gökhan Kultaş
DJ Indian
Djane Nathalie
Limitsiz İçki Dahil 40 TL
-----------------------------45.00 TL
http://www.biletix.com/event.htm?id=LLKP1
sen gidecekmisin?
-
tuncaxxz bunu yazdı:
-----------------------------
boleyn de murat dalkılıç var 90 tl civarıydı sanırım. saatden 2den sonra sahne alacak.
2den önce crowne plazada olacak bu adam. ayakta 100tl masada yemekli 200 tl.
ilgini çekmezse falez otelin de bi yılbaşı partisi vardı 50tl civarıydı sanırım.
-----------------------------Dedeman-Boleyn Tanıdıktır Komple Güzel kaliteli mekandır önerilir.
@Siyahbereli
Valla Hocam Seçeneklerde orası var belli değil Tam olarak.
-
zoom8 bunu yazdı:
-----------------------------haji al arabayi yoksa kirala git kapitasa kumsalina sahiline aksamlari ordan yildizlar varya pöfff :) ordan kasa gecersiniz orta kutlarsiniz...
-----------------------------
bizim oraları diosun mürid kardeş (: yılbasında 10 numara yer. -
araba olsa mekan çok ama araba olmaması sorun yaratıyo zaten, cam piramit bana uymaz, damsız alamayacakları bi yer olmalı, dedeman tarafına bakçaz artık. Belkide evde takılcaz napalım...
