Anti Executable Programı Tavsiyesi
-
Arkadaşlar Anti Executable Programı Arıyorum Kaliteli Deep Freeze nin Firmasının Yapdıgı Var Uyduruk Geldi O Exe Açınca Uyarı Veriyor Allow Dersen Açıyor Ben BeyazListe Dışında Hiçbir Exe Nin AÇılmasını İstemiyorum AppGuard Diye Bir Pro Buldum Tam İstediğim Gibi Seriali Yok Onunda :S Tavsiye ettiğiniz bir yazılım varmı bu işi yapan
-
kanka bu güvenlik olayına çok taktın sen, paranoyak olcaksın benden söylemesi :)
-
Group Policy Editör ile yapabilirsin hocam...
-
bu tarz programları aşmak kolay olmaz mı ?
-
Sorundan ziyade olarak cevap vermek istersem,
Aslında anti executable programlarına ihtiyacın yok eğer başkaları senin bilgisayarının başına geçmiyorsa. Arada ufak tefek problemler olabiliyor oda yanlışlıkla tıklayıp açmak gibi. Elbetteki bu programlarıda kurabilirsin ayırca Sandboxie'yi önerebilirim sana. Biraz daha serbest olmak istiyor ve orta derece bir makinan varsa VMWare'yide öneri arasına katabilirim. Tabi bu söylediklerim anti exe'yi kurmaman için sebep değil. En azından hatayla çift tıklama olasılığını bile ortadan kaldırdığı için gerekli görülebilir :) Paranoyak olma diye söylüyorum :D
-
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
kanka bu güvenlik olayına çok taktın sen, paranoyak olcaksın benden söylemesi :)
-----------------------------test ediyorum hacı kullanmıyıcamki zaten kullandıgım şeyler belli :D
