

Antivirüs -Arkadaşlar Yorumlarınızı Bekliyorum-
-
Arkadaşlar ben eski virüsScan 7.1 kullanıyorum bu formatla gitti bana baba gibi bir antivürs programı lazım Norton gibi ama nerden temin edeceğimi bilmiyorum piyasa da var ama beta olarak gordum hep tam sürüm lazım sizin onereceğiniz program ismi vaya linkleriniz varsa yazarsanız sevinirim....
-
tabiki AVG harika bir program ücretli serial feln bulursun belki mutlaka dene istediğin saatde kendini update eder istediğin saatde tarar geçen burda bir program sormuştum isim verdiler programla virüs geldi internet explorer çalıştırmadı avg 2 gün tarama yaptı sildi attıwindows çökmeden kurtuldu. ban göre kullan hı sakın norton kullanma hiç bi b.ka yaramıyo sadece pc yi yavaşlatıyo şimdiye kadar bulduğu bir virüs görmedim:D
-
-
NOD32 tek geçerim msn e gel veriim saa. zorton mu dedin? işallah yannış annadım zorton kadar mide bulandırıcı bir av yok a.q. bak gene kustircanız
-
bence de norton kullanma çok teferruatlı avg iidir tavsiye ederim
-
bence de nod32 hatta bi de buna bi patch kuruyorsun kendi kendini güncelliyor ama patchsiz olunca noluyor bilmiyorum. isteyene ben de gönderebilirim seriali filan da benden :)
msn messangerdan isteyen olursa adresi veririm -
AVG sucks :) kaspersky işte yafs ala ala ne uğraşıonuz :D 594 virüslü soya olan bi rar'da test yaptım kaspersky en son definitoionlarla 606 çeşit virüs buldu avg 7.1 ise en son definitionlarla bile 558 tane buldu.NOD32 bi ara kullanmıştım tavsiye ederim em assembly'yle yazıldıı için bayaa hızlı.Norton bile AVG'den daha çok virüs buluyo
Toplam Hit: 2605 Toplam Mesaj: 7