folder Tahribat.com Forumları
linefolder Virüs - Trojan - Keylogger - BotNet
linefolder Antivirüs -Arkadaşlar Yorumlarınızı Bekliyorum-



Antivirüs -Arkadaşlar Yorumlarınızı Bekliyorum-

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CLK-J35
    CLK-J35's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaşlar ben eski virüsScan 7.1 kullanıyorum bu formatla gitti bana baba gibi bir antivürs programı lazım Norton gibi ama nerden temin edeceğimi bilmiyorum piyasa da var ama beta olarak gordum hep  tam sürüm lazım  sizin onereceğiniz program ismi vaya linkleriniz varsa  yazarsanız sevinirim....


    CeLeKatireJeotuzbeş
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    tabiki AVG harika bir program ücretli serial feln bulursun belki mutlaka dene istediğin saatde kendini update eder istediğin saatde tarar geçen burda bir program sormuştum isim verdiler programla virüs geldi internet explorer çalıştırmadı avg 2 gün tarama yaptı sildi attıwindows çökmeden kurtuldu. ban göre kullan hı sakın norton kullanma hiç bi b.ka yaramıyo sadece pc yi yavaşlatıyo şimdiye kadar bulduğu bir virüs görmedim:D

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MitNickKevin
    MitNickKevin's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2004
    Erkek

    AVG Free 7.1.371


    http://free.grisoft.com/softw/70free/setup/avg71free_371a669.exe


    Bilgi ceza, Bilgi suç ve Taşımak ağır. Unutmak ise öğrenmekten daha çok zaman alır...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    NOD32 tek geçerim msn e gel veriim saa. zorton mu dedin? işallah yannış annadım zorton kadar mide bulandırıcı bir av yok a.q. bak gene kustircanız

    kendinize ayığ olunuz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    melek1982
    melek1982's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Aralık/2005
    Dişi
    bence de norton kullanma çok teferruatlı avg iidir tavsiye ederim

    Uzun ince bir yol iştee
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    bence de nod32 hatta bi de buna bi patch kuruyorsun kendi kendini güncelliyor ama patchsiz olunca noluyor bilmiyorum. isteyene ben de gönderebilirim seriali filan da benden :)
    msn messangerdan isteyen olursa adresi veririm

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    AVG sucks :) kaspersky işte yafs ala ala ne uğraşıonuz :D 594 virüslü soya olan bi rar'da test yaptım kaspersky en son definitoionlarla 606 çeşit virüs buldu avg 7.1 ise en son definitionlarla bile 558 tane buldu.NOD32 bi ara kullanmıştım tavsiye ederim em assembly'yle yazıldıı için bayaa hızlı.Norton bile AVG'den daha çok virüs buluyo
Toplam Hit: 2605 Toplam Mesaj: 7