Aöf 2010 2011 Kayıt
-
Arkadaslar Aöf işletme kazandım kayıt için ne yapmam gerekli?bana posta falan gelmedi büroya gitmeden bisey yapmalıyım?Nasıl kayıt olurum.
-
arkadaslar arattım ama bulamadım kesin bir şey şifrem yok ki internetten nasıl basvurayım sadece gidip büroya kayıt mı yaptırıcam?
-
-
hacı ben büroy aradım 20 eylül 15 ekim arasında dediler yeni kayıtlar. zaten ösym nin sonuç sayfasındada öyle yazıyor kascak bişey yok daha çok var
Toplam Hit: 784 Toplam Mesaj: 4
