Aöf Kayıt Hakkında Soru
-
Beyler 2 yıllık programdan mezun oldum aöf kaydımı yaptrdım hazrlıktan başladım ama hazırlıkta kaldım. Ne zaman kayıt yaptrcam yada yeniletcem Bilgisi olan verirmi. Aöf bürosunu arayamıyorum akşam saatlerinde eve geldiğimden dolayı. Bn hazırlıkta 1 dersten geçmişim. Yani tekrar etcem bu yüzden nasıl ve ne zaman kayıt yptırmam gerek kaçırmak istemiyorum.
-
bilen yokmu ya
-
-
heyecan yok hocam kasımda kayıt yıneleme var harcı yatırcan ve gıdıp buroya ıslemlerı halletcen.
detaylı bılgı:
-
Teşekkürler arkdaşlar 28 Kasım -23 Aralık 2011 arasında ama tamda emin olamadım bu aralar bir kayıt var filn diye duydum ama bu kesin sanırım artık Tekrardan teşekkürler
Toplam Hit: 999 Toplam Mesaj: 5
