folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Aöf‘De 2 Sene Üst Üste Kaldım,Tecil İçin Ne Yapabilirim ?



Aöf‘De 2 Sene Üst Üste Kaldım,Tecil İçin Ne Yapabilirim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Arkadaşlar 1. sınıfta üst üste kaldım 89 luyum ve birçoğunuzun bildiği üzre aöf 2 sene üst üste sınıf tekrarı yapan öğrencilerin tecil işlemini yapmıyor,istanbul doğumluyum kütük kars'ta kars'ı aradım hayet ilgiliydiler,kasım a kadar muayene olur ve öğrenci olduğumu ve buna devam edeceğimi söylersem tecil yapacaklarını söylediler ama danıştığım çoğu kişi olumsuz yorumlar yapıyor,daha önce aynı durumu yaşamış olan veya fikir sahibi olan müridler var mı aranızda ? 


    dont think twice its all right
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    tecil illa ki kütüğünün bulunduğu yerde yapılmıyor hocam bulunduğun herhangi bir şehirde yapabilirsin o yüzden sana en yakın şubeye gidip görüşsen iyi edersin.


    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    kime danıştın bilmiyorum ama bir arkadaşım iki yıl üst üste kalınca başka bölüme kaydoluyor şu anlık bi sıkıntısı yok
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    senin durumunda bi arkadaşım var şu an 3. sınıfta 3 senesini okuyor ve bir yıldır kaçak olarak okudu.4. sınıfa geçti ve bu öğretim sezonunda öğrenci olduğuna dair kağıt götürecek aof ten şubeye senin anlıyacağın bi yıldır tecili bozuk bi şekilde gezdi ders çalıştı askere gitmedi belki sende öle bişey yapabilirsin...


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    alibaba bunu yazdı:
    -----------------------------

    tecil illa ki kütüğünün bulunduğu yerde yapılmıyor hocam bulunduğun herhangi bir şehirde yapabilirsin o yüzden sana en yakın şubeye gidip görüşsen iyi edersin.


    -----------------------------
    Hocam görüşmek problem değilde paket etmelerindne korkuyorum,o yüzden kars ı aradım :D 


    dont think twice its all right
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    aöf den kaydını aldır askerlik şubesine git 2 sene daha tecil ettirebilirsin

    seneyede tekrar ygs ye girip 2 yıllık başka bi bölüm yazarsan 2 sene daha atarsın

    böyle böyle hep sınıfta kalsan bile 29 yaşına kadar sallayabilirsin

    arzederim


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SALDIRAY
    SALDIRAY's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2010
    Erkek

    ben geçen sene tecil yaptırırken. tecili yapan bir amca mürid vardı. bana yandan gülümseyerek "2 sene üst üste kalma CANIM" demişti. :)


    Kendi şansımı yaratırım...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Dostum bildiğim kadarıyle paket etme durumu 2006 dan beridir kalkmış durumda. Yani gitsen bile seni en fazla muayeneye gönderiyor okadar. Onada gidip gitmemek sana kalmış. Ha olaki gitmedin muayneye, ilk girdiğin askeri çevirmede seni kendi elleri ile götürürler. Muayneni yaptırırlar, eline nereye teslim olacağının kağıdını verirler, git şu tarihte teslim ol derler, salarlar. Ha yine teslim olmazsan ozaman başka bir kontrolde busefer birliğe teslim ederler...

    İlk muaynenden itibaren yoklama/bakaya kalırsan eğer olaki herhangi bir askeri kontrole denk gelmedin, askerlik şubesi seni mahkemeye veriyor ilk görüldüğü yerde tutuklanması sureti ile... Ozaman olaya polste müdahil oluyor bilgin olsun. Olaki askerlik şuben seni mahkemeye vermez, ozamana kadar seni poliste alamaz. Polisin elinde savcılıktan gelen emir olmadıkça herhangi bir suça karışmadısan yani GBT temiz ise sorun çıkartmıyor. Olaki askerlik şuben seni mahkemeye verir, sen final sınavlarına gidersin ya da ne bileyim oy kullanırsın falan filan, polis seni orada alıkoyar bilgine(!) Polis tutuklayıncada mahkemeye sevk ediliyorsun. Savunman isteniyor. Polis ifadeni aldıktan sonra salıyor. Evine mahkeme kağıdın geliyor günü tarihi yazılı. Gününde ciks bir şekilde gidip sözlü savunmanıda yapıyorsun. Mahkemesine gelmeyende var ama olsun, gitmekte fayda vardır. Kabahatler kanununa muhalefeten cezan savunmana göre önce hapis cezasına, sonrada ricai para cezasına çevriliyor. 500 ila 3500 tl arasında değişiyor. Savunmanı iyi tutarsan parasızda yırtabilirsin. Bu standart bir prosedürdür... Sonrası yukarıda anlattığım gibi muayene, celp kağıdı falan filan devam hani...

    İstatiksel olarak bakarsan her celp döneminde ordunun ihtiyaç duyduğu adam sayısı 235 Bin dir. Ve her celp döneminde de bunun 215 Bin'i silah altına alınmak için gelir. Yani her celp döneminde 20 Bin kaçak mevcuttur. Bu artık askerlik şubeleri içinde mahkemeler içinde okadar standart bi hal almıştırki busebepten ötürü paket durumu ortadan kalkmıştır. Kimse senin peşinde koşmaz hani. 20 Bin adamıda tek tek evinden gelip alacak halleride yok... Zaten hal bu olduğu içinde artık Bedelli askerlik, Hizmetli askerlik ve askerliğin zorunlu halden çıkarılması muhabbetleri dönmektedir... Bu anlamda da zaten profesyonel askerlik çevrimi başlamıştır...

    İşin enteresan tarafı kimse size tutupta bunu böyle anlatmıyor. Bilgi alınabiliniecek bir yer yok. Sizin hangi haklara sahip olduğunuzu yazan kanundan başka biyer yok. Onlarda çok çetrefilli olduğu için anlamak hakgetire... Ya değilse bu ülkede vicdani redçilerde var. Onlarınki bambaşka bir muhabbet... Ama her halukarda askerlik için "ss" kuralı etkindir.


    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AasakLie
    AasakLie's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    07 senesinde acık ögretim yazdım ilk sınavlara girdim ondan sonra acık ögretimle hiç ilgim olmadı 88 liyim. hala askerlikle ilgili bi sıkıntım yok. ögrenci gözüktügün icin bişey olmuyo diye biliyorum.


    Belki sihirbaz değildik ama çok şey kaybettik.
Toplam Hit: 2213 Toplam Mesaj: 9