Aöf'den Örgüne Geçiş ?
-
s.a müridler bi ara Aöf 'den örgüne geciş filan mevzulari olmustu konu hakkinda bilgisi olan varmi
birde aöf okuyanlar normal örgün ögrencilerin gördügü derse girebiliyormus diye duydum ?
-
byeren bunu yazdı:
-----------------------------
s.a müridler bi ara Aöf 'den örgüne geciş filan mevzulari olmustu konu hakkinda bilgisi olan varmi
birde aöf okuyanlar normal örgün ögrencilerin gördügü derse girebiliyormus diye duydum ?
-----------------------------
hocam örgünlerle ders görebilirsin hocalardan rica etsen alırlar ama aöfden örgüne geçiş hmm böle bişi varsa neden herkes öss ile tekrar tekrar uğraşsın? -
crafty bunu yazdı:
-----------------------------
byeren bunu yazdı:
-----------------------------
s.a müridler bi ara Aöf 'den örgüne geciş filan mevzulari olmustu konu hakkinda bilgisi olan varmi
birde aöf okuyanlar normal örgün ögrencilerin gördügü derse girebiliyormus diye duydum ?
-----------------------------
hocam örgünlerle ders görebilirsin hocalardan rica etsen alırlar ama aöfden örgüne geçiş hmm böle bişi varsa neden herkes öss ile tekrar tekrar uğraşsın?
-----------------------------vizelerden önce resmi aciklama yapilmişti belli puani alan örgüne gecme hakki vs vs diye
-
neyden kaç puan alman gerekiyor hocam? vizelerden fln mı? böyle birşeyin mümkünatı yok hocam ben ikinci öğretimden birinci öğretime geçemiyorum sen aöf den nasıl örgüne geçeceksin hocam
-
al hocom haberi kendi gözlerinle gör istersen
http://www.haber7.com/haber/20100111/AOFlilere-orgun-egitim-ve-burs-mujdesi.php
-
hocam dikkat ettiysen orda yasa değişecek fln deniyor yaş iş kıyamet kopar o yasa cıkmaz...
-
böyle bi mevzu var aofta okuyan arkadaşlar söylemişti hatta çok başarılı aof öğrencileri kontenjan eksiği olan üni lere geçiş için hak kazanabiliyormuş
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
böyle bi mevzu var aofta okuyan arkadaşlar söylemişti hatta çok başarılı aof öğrencileri kontenjan eksiği olan üni lere geçiş için hak kazanabiliyormuş
-----------------------------
hocam nasıl olur ya saçmalamayın :s aöfnin tek espirisi uzaktan eğitim... ne başarısı tutturursan tuttur geçemezsin... ha şöyle bişi yapıyorlar aöfde okusalar bile eskişehire gidiyorlar orda orgün öğretim ile derslere girip cıkıyorlar ama sadece olay bundan ibaret... zaten diplomada açıköğretim fln yazmıyoki aldığında eskişehir anadolu üniv diploması alıyorsun... -
crafty bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
böyle bi mevzu var aofta okuyan arkadaşlar söylemişti hatta çok başarılı aof öğrencileri kontenjan eksiği olan üni lere geçiş için hak kazanabiliyormuş
-----------------------------
hocam nasıl olur ya saçmalamayın :s aöfnin tek espirisi uzaktan eğitim... ne başarısı tutturursan tuttur geçemezsin... ha şöyle bişi yapıyorlar aöfde okusalar bile eskişehire gidiyorlar orda orgün öğretim ile derslere girip cıkıyorlar ama sadece olay bundan ibaret... zaten diplomada açıköğretim fln yazmıyoki aldığında eskişehir anadolu üniv diploması alıyorsun...
-----------------------------hocam zaten bu dedıgını yapıyorlar suan "ha şöyle bişi yapıyorlar aöfde okusalar bile eskişehire gidiyorlar orda orgün öğretim ile derslere girip cıkıyorlar ama sadece olay bundan ibaret"...
Ama dedıklerı basarıyı tutturmak zor olsa gerekkı adam bole bırsey soyleme ıhtıyacı duymus.Olamıcak sey degıl ama cıdden zor,yasallaşması!
-
byeren bunu yazdı:
-----------------------------
s.a müridler bi ara Aöf 'den örgüne geciş filan mevzulari olmustu konu hakkinda bilgisi olan varmi
birde aöf okuyanlar normal örgün ögrencilerin gördügü derse girebiliyormus diye duydum ?
-----------------------------evet hocam bende duydum eğer not ortalamam 80'in üzerinde ise geçebiliyormuşsun.
