folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Apple Ekran Kartlari Hakkında



Apple Ekran Kartlari Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    Arkadaşlar Bu Apple Mac booklarin ekran kartlarindan anlamiyorum normalde pc lerin Herşeyinden az cok anlarim ama bu apple bilgisayarin ekran kartlari neye denk geliyor ornegin 



    Apple Macbook Pro 13” Ekran 2.4 Ghz Core i5 Cpu 4 Gb Ram 500 Gb Sata / 256 Mb Intel HD Graphics 3000 (384MB)

    Bilgisayarin modelide :
    MD313LL/A   Buradaki ekran karti pc de neye denk geliyor e burada yazmiş 384 diceksiniz ama misal bu bilgisayarin oynattigi call of duty gibi 1 gb ekran karti isteyen oyunlari rahatlikla oynatiyor mu nedir ne degildir biraz detayli bilgi verirseniz sevinirim

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    donanım seviyesinde hiç bir farkı yok. aynı şey.

    apple ın olayı "bildiğim kadarı ile" donanımı kullanma şekli.

    bunu sadece oyun oynamakla sınırlandırmak yalnış olur kanımca, hertürlü ortamda grafiği işlemek diye bakmalıyız sanki


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek
    amele_2 bunu yazdı

    donanım seviyesinde hiç bir farkı yok. aynı şey.

    apple ın olayı "bildiğim kadarı ile" donanımı kullanma şekli.

    bunu sadece oyun oynamakla sınırlandırmak yalnış olur kanımca, hertürlü ortamda grafiği işlemek diye bakmalıyız sanki

    Yani hocam Tam olarak su mudur bu bilgisayar diyelim ki benim suanda kullandigim i5 toshiba 4gb ram 1 gb ekran kartiyla ayni eş degerde mi yoksa cok cok cok daha iyimidir.  işlemci i5 o dişarda tutarsak.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    hayır toşiba daha iyidir. ancak mac os un aldığı verim farklılık gösterebilir


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek
    amele_2 bunu yazdı

    hayır toşiba daha iyidir. ancak mac os un aldığı verim farklılık gösterebilir

    Simdi hocam acik konusayim Benim Bilgisayarda Adobe illustrator ile Photoshop u acayim bilgisayar Üzeri yüklü essek gibi ıkına kıkına calişiyor. Tamam bunun sebebi ram fakat Gecen call of duty yükledim modern war craft 3 bilgisayar cirpiniyor resmen oyun 512 ekran istiyor bende 1 gb var ram 4 gb fakat bilgisayar ıkın kıkın simdi appleli apple yapan grafik ve yazilimin uyumlulugu işte benim merak ettigim nasil bir performance farki yaşarim. Daha mi kötü olur dahami iyi olur benim pc ye kıyasla. Acik konusayim Windowstan nefret ediyorum Artik doydum yen seyler bakayim istiyorum Hatta ubuntu kurdum içinden cıkamadim biraktim Biraz Appleye Hayranligim var sebebi olmasada.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    up olsun 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Intel HD Graphics 3000 diyor yani işlemcinin içindeki kendi grafik işlemcisi olması lazım. Önceden anakartların kendi e.kartları olurdu şimdi işlemci içinde geliyor. Sonuçta dandik bişey yani. Counter oynarsın ama gta fifa falan oynayamazsın.


    İmzalamazsam ne olcak?
Toplam Hit: 675 Toplam Mesaj: 7