Apple İbook G4
-
Arkadaslar mac os x ogrenmek icin bilgisayar almak istiyorum ama apple nin bilgisayar fiyatlari malumunuz.bir apple ibook almak istiyorum kullanan varmi veya bilgisi olan sizce almalimiyim
-
ameros bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaslar mac os x ogrenmek icin bilgisayar almak istiyorum ama apple nin bilgisayar fiyatlari malumunuz.bir apple ibook almak istiyorum kullanan varmi veya bilgisi olan sizce almalimiyim
-----------------------------Bilgisayara ihtiyacınız yok, hazırlanmış virtualbox imajlarından indirip virtualbox içine kurarak macos x işletim sistemini kolayca öğrenebilirsiniz.
-
Up
-
Yokmu hic ibook kullanan kullanani gectim gorendemi yok
-
ameros bunu yazdı:
-----------------------------
Yokmu hic ibook kullanan kullanani gectim gorendemi yok
-----------------------------
biraz önce google görsellerden gördüm hocam :)))) -
Ne mutlu sana
-
ameros bunu yazdı:
-----------------------------
Ne mutlu sana
-----------------------------
mesajını okudum ve gerçektende daha önce ibook görmemiştim. ebook reader tarzı birşey olabilir eğer ucuz ise de alınabilir diye araştırdım. malesef yanılmışım :) -
ameros bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaslar mac os x ogrenmek icin bilgisayar almak istiyorum ama apple nin bilgisayar fiyatlari malumunuz.bir apple ibook almak istiyorum kullanan varmi veya bilgisi olan sizce almalimiyim
-----------------------------Hocam ne amaçlı kulalnacaksın veya neden ögrenmek istiyosun bunları belirt ona göre antalyadaysan sana bi g4 bulalım 300 400 doalr olması lazım veya başka modeli
-
Mac Mini alsan ? Masaüstü bilgisayar gibi, yalnızca; klavye, mouse ve monitörü kendin alıp bağlıyorsun. O yüzden makul çözüm gibi. Sonuçta evde kendi mouse klavyen ve monitörün vardır :)
