Apple Ipod Classic Harddisk Sorunu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek

    merhaba müridler benim bi arkadaşımın apple ıpod classic 20GB bi ıpod u vardı ve bunu yere düşürdü daha sonra donmalar yaşadı ıpodda bizde internetten yeni bi 1.8inç hdd aldık taktık bunuda bi türlü tanıtamadık cihaza yani takıyoruz herşey tamam cihazı açtığımızda apple simgesi geçiyo sonrasında dosya işareti çıkıyo. eski harddiskten dosyaları buna kopyaladık yine tanıtamadık bi yardım edin müridler.

    şimdiden teşekkür ederim


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    akıl yürütüyorum tamamen doğaçlama

    ıpod un kullandıgı kendi dosya sistemi olabilir (ifat :F )

    ntfs fat432 gibi

    onu araştır hdd yi ona göre biçimleyin

    DestinatioN tarafından 22/Eyl/12 00:43 tarihinde düzenlenmiştir

    destination@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek
    DestinatioN bunu yazdı

    akıl yürütüyorum tamamen doğaçlama

    ıpod un kullandıgı kendi dosya sistemi olabilir (ifat :F )

    ntfs fat432 gibi

    onu araştır hdd yi ona göre biçimleyin

    mantıklı geldi hocam bi deneyelim biz bunu ama alternatif yollarıda yine müridler yazadursun :)


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek

    up :S


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    2 hdd'yide bir pc ye bagliyip; Acronis'in clone disk uygulamasi ile kopyala. (sektor by sektor yazan secenekle gitmelisin)

    HDD'nin filesystem'i ile ilgili olabiliecegi gibi. HDD'nin isletim sistemi uzerinde gozukmeyen sektorleri ile de alakali olabilir.

    Ben ayni islemi Createvie Zen Touch 20 gb ligimi 40 gb ye cikartirken yasadim. acronis kurtardi.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
Toplam Hit: 1122 Toplam Mesaj: 5