Apple Ipod Classic Harddisk Sorunu?
-
merhaba müridler benim bi arkadaşımın apple ıpod classic 20GB bi ıpod u vardı ve bunu yere düşürdü daha sonra donmalar yaşadı ıpodda bizde internetten yeni bi 1.8inç hdd aldık taktık bunuda bi türlü tanıtamadık cihaza yani takıyoruz herşey tamam cihazı açtığımızda apple simgesi geçiyo sonrasında dosya işareti çıkıyo. eski harddiskten dosyaları buna kopyaladık yine tanıtamadık bi yardım edin müridler.
şimdiden teşekkür ederim
-
akıl yürütüyorum tamamen doğaçlama
ıpod un kullandıgı kendi dosya sistemi olabilir (ifat :F )
ntfs fat432 gibi
onu araştır hdd yi ona göre biçimleyin
DestinatioN tarafından 22/Eyl/12 00:43 tarihinde düzenlenmiştir -
DestinatioN bunu yazdı
akıl yürütüyorum tamamen doğaçlama
ıpod un kullandıgı kendi dosya sistemi olabilir (ifat :F )
ntfs fat432 gibi
onu araştır hdd yi ona göre biçimleyin
mantıklı geldi hocam bi deneyelim biz bunu ama alternatif yollarıda yine müridler yazadursun :)
-
up :S
-
2 hdd'yide bir pc ye bagliyip; Acronis'in clone disk uygulamasi ile kopyala. (sektor by sektor yazan secenekle gitmelisin)
HDD'nin filesystem'i ile ilgili olabiliecegi gibi. HDD'nin isletim sistemi uzerinde gozukmeyen sektorleri ile de alakali olabilir.
Ben ayni islemi Createvie Zen Touch 20 gb ligimi 40 gb ye cikartirken yasadim. acronis kurtardi.
