folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Apple İstanbul'da Eleman Arıyor



Apple İstanbul'da Eleman Arıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    Türkiye'de resmi ofisini açmak isteyen Apple, iş arkadaşları arıyor. Uzun süredir Türkiye'de resmi ofisini açmak isteyen Apple, İstanbul'da çalışacak eleman arayışına girdi. ABD'li şirketin iş ilanlarının yayınladığı jobs.apple.com adresinde İstanbul’da çalışacak 4 eleman ilanı yayınlandı. Sitede son bir ayda yayınlanan ilanlarda AppleCare Müşteri Temsilcisi, Prosumer Müşteri Temsilcisi, Sistem Mühendisi ve Finansal Analist pozisyonlarında İstanbul'da çalışacak elemanlar aranıyor. Kaynak:www.ekonomi.haberturk.com/teknoloji/haber/778574-apple-istanbulda-eleman-ariyor
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    bir mürit var  (zumsuk) sanırım

     

    ios ve apple fan  tam ona göre


    http://profil.gittigidiyor.com/kady
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    uzun süredir kendi teknik servislerine de eleman arıyorlar =))


    Boş İşler Uzmanı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    tr de kalsaydım sansımı denerdim belki.


    [22817//kaanabak]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Basvursam mi acep. Okul var dondururum okulu. Zaten gitmek istemiyorum. Nerdeymis acacaklari appstore acaba

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı

    Basvursam mi acep. Okul var dondururum okulu. Zaten gitmek istemiyorum. Nerdeymis acacaklari appstore acaba

    hacı cv'ne tahribat.comda yazdıklarınının linkini koy varya direk genel müdürsün :D


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Store açmıyorlar , yani henüz şimdilik (gerçi hepsiburada 3300 e satıyorsa kapış kapış store açsa bu para cebinde kalır değilmi ?)

    türkiye de şimdilik iTunes yerelleştirmesi ve ileride açacakları storelar için araştırma yapıyorlar

    alacakları elemanlar 

    AppleCare Account Exec, Turkey

    Prosumer Account Executive, Turkey

    System Engineer, Turkey

    Turkey Financial Analyst

    Yani hepsi daha iyi hizmet ve pazar araştırması için. (2013-14 de açarlar shop u )

    zumsuk acele et , erken mezun olursan işi kaparsın. referansını ben ayarlıcam :)

    PanxeR tarafından 23/Eyl/12 04:48 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    zumsuk mutlaka girmelisin abi :)


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Apple retail store geliyor hocam. Bildigin new yorktaki, londradaki gibi magaza acacak

Toplam Hit: 845 Toplam Mesaj: 9