Apple İstanbul'da Eleman Arıyor
-
Türkiye'de resmi ofisini açmak isteyen Apple, iş arkadaşları arıyor. Uzun süredir Türkiye'de resmi ofisini açmak isteyen Apple, İstanbul'da çalışacak eleman arayışına girdi. ABD'li şirketin iş ilanlarının yayınladığı jobs.apple.com adresinde İstanbul’da çalışacak 4 eleman ilanı yayınlandı. Sitede son bir ayda yayınlanan ilanlarda AppleCare Müşteri Temsilcisi, Prosumer Müşteri Temsilcisi, Sistem Mühendisi ve Finansal Analist pozisyonlarında İstanbul'da çalışacak elemanlar aranıyor. Kaynak:www.ekonomi.haberturk.com/teknoloji/haber/778574-apple-istanbulda-eleman-ariyor
-
bir mürit var (zumsuk) sanırım
ios ve apple fan tam ona göre
-
uzun süredir kendi teknik servislerine de eleman arıyorlar =))
-
tr de kalsaydım sansımı denerdim belki.
-
Basvursam mi acep. Okul var dondururum okulu. Zaten gitmek istemiyorum. Nerdeymis acacaklari appstore acaba
-
zumsuk bunu yazdı
Basvursam mi acep. Okul var dondururum okulu. Zaten gitmek istemiyorum. Nerdeymis acacaklari appstore acaba
hacı cv'ne tahribat.comda yazdıklarınının linkini koy varya direk genel müdürsün :D
-
Store açmıyorlar , yani henüz şimdilik (gerçi hepsiburada 3300 e satıyorsa kapış kapış store açsa bu para cebinde kalır değilmi ?)
türkiye de şimdilik iTunes yerelleştirmesi ve ileride açacakları storelar için araştırma yapıyorlar
alacakları elemanlar
AppleCare Account Exec, Turkey
Prosumer Account Executive, Turkey
System Engineer, Turkey
Turkey Financial Analyst
Yani hepsi daha iyi hizmet ve pazar araştırması için. (2013-14 de açarlar shop u )
zumsuk acele et , erken mezun olursan işi kaparsın. referansını ben ayarlıcam :)
PanxeR tarafından 23/Eyl/12 04:48 tarihinde düzenlenmiştir
-
zumsuk mutlaka girmelisin abi :)
-
Apple retail store geliyor hocam. Bildigin new yorktaki, londradaki gibi magaza acacak
