Apple Macbook Kullanan Varmı ?
-
Merhaba arkadaşlar geçen mağazada Apple MacBook gördüm aranızda kullanan varmı ? aldığı parayı hak ediyormu ayrıca işletim sistemi nasıl ? kullanımı kolaymı ve iyimi paylaşırsanız sevinirim...
-
genelde tasarımcılar kullanıyor diye biliyorum, henüz kendisini görmüş veya kullanmış deilim ama ;)
-
Evet hoca benim yakin bir arkadas kullaniyor After Effect calismalari yapiyor...Tasarim calismayacaksan bosa para vermis olursun...
Toplam Hit: 1059 Toplam Mesaj: 3
