Apple Macbook Pro Windows 7 Driver ???
-
arkadaşlar dün akşam açtığım konuda nasıl kuracağımı sormuştum. kurulumu yaptım sıkıntı yok fakat bir türlü driverları bulamadım kablosuz çalışmıyor ses yok ekran kartı tanımıyor. serisi A1286 İ7 İşlemci 4 GB Ram. Varsa elinde olan yardımcı olabilir misiniz ?
-
arkadaşlar yokmu link verebilecek ? vaktim kısıtlı :(
-
wi 8.1 kurarmısın hocam onun driver problemi çıkartmaması lazım ?
http://tahribat.com/Forum-Sorunsuz-Windows-8-1-Aio-20in1-X64-Pre-Activated-187049/
PRO KMS ACTIVE olanı kur
PanxeR tarafından 11/Oca/14 10:19 tarihinde düzenlenmiştir -
-
PanxeR bunu yazdı
wi 8.1 kurarmısın hocam onun driver problemi çıkartmaması lazım ?
http://tahribat.com/Forum-Sorunsuz-Windows-8-1-Aio-20in1-X64-Pre-Activated-187049/
PRO KMS ACTIVE olanı kur
hocam 8.1 kurulu zaten sadece Ethernet kartı tanımış ses simgesi var ses çıkmıyor. kablosuz kullanılamaz yazıyor. bu CD çıkarma tuşu çalışmıyor
-
rakkoc bunu yazdı
hocam senin verdiğin linkle araya araya buldum eyvallah sağolasın. konu silinebilir.
-
Which Macs support Windows 8? - MacBook Air (Mid 2011 or newer)
- MacBook Pro (15-inch and 17-inch, Mid 2010 or newer)
- MacBook Pro (Early 2011 or newer)
- Mac Pro (Early 2009 or newer)
- Mac Mini (Mid 2011 or newer)
- iMac (27-inch, Mid 2010 or newer)
- iMac (21.5-inch, Mid 2011 or newer)
Umarim bu maclerden biridir elindeki. BootCamp sana kendinin windows 8 driverlarini vermis olmali veya cd ye filan yazdirmis olmali ? Onlarin kurdun mu ?
http://support.apple.com/kb/DL1638
Bir indirip dene.
-
ben daha once mac mini de yapmistim hatirlamiyorum sorun yasadigimi Driver Pack diye google den birsey indirip kurdum.
Simdi mini2440 lara yazilim atmak icin macpro ya windows 8.1 kurduk update leri acitik kendi butun driverlari buldu kurdu.
-
rebelpower bunu yazdı
arkadaşlar dün akşam açtığım konuda nasıl kuracağımı sormuştum. kurulumu yaptım sıkıntı yok fakat bir türlü driverları bulamadım kablosuz çalışmıyor ses yok ekran kartı tanımıyor. serisi A1286 İ7 İşlemci 4 GB Ram. Varsa elinde olan yardımcı olabilir misiniz ?
Abi ihtiyacın olan bilgiyi Spark vermiş zaten; Mac'i başlat, Utilities/Bootcamp Assistant'ı aç ve Bootcamp support yazılımını indir. Daha sonra Windows'a geçip kurulumu yap indirdiğin dosyadan,. Mac için başka yerden driver filan indirip kurma.
