Appserv Localhost Sorunsalı
-
s.a beyler herkese kolay gelsin
az önce php çalışmak için apache server kurdum
yanlız localhosta bağlanamıyorum bunu nasıl aşarım internetten biraz baktım ııs falan diyolar tam bilmiyorum bende bi el atarsanız sevinirim -
apache çalışır durumdamı şuan peki?
-
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------apache çalışır durumdamı şuan peki?
-----------------------------
starta basınca çalışmıyor namıssız
sebep nedir acep? -
http://www.nirsoft.net/utils/cports.html şurdaki adresteki program ile şuan kullanılan portlara bakabilirmisin 80. portu kullanan birşey var sanırım
-
Sorun hakkında detaylı bilgi vermemişin. IIS üzerinden php ile çalışmak yerine. http://www.ampps.com/ yada http://www.wampserver.com/en/ kur sorun olmayacaktır.
-
Hocam daha öncede benim başıma böyle bişey gelmişti bendeki sorun kurulum bittikten sonra güvenlik duvarı ile alaklı bir soru soruyor izin ver verme diye ben yanlışlıka verme demiştim.Ondan çalışmıyormuş silip tekrar kurdum sorun ortadan kalktı sendede belki öyle bir durum olabilir.Eğer öyle bir durumsa denetim masasında appserver kaldırmadan halledebilirsin bilgin olsun....
-
güvenlik duvarını kontrol et. servisleri kontrol et.
bide xampp da daha rahat edersin..
-
Eğer skype tarzı, yani alternatif ya da doğrudan 80 portunu kullanan bir app çalıştırıyorsan sorun çıkıyordur, bunu dikkate alarak araştır.
Ayrıca, bırak appserve filan, kur apachefriends'in xammpını bak keyfine.
Not: skype'ı kullanıyorsan ve kullanman icab ediyorsa, araçlar/bağlantıdan 'alternatif olarak...' diye giden satırdaki checkbox'ı diaktif et sorun düzelir. -
apachenin calıstıgı portu değiştir.
servislerdende bi aç kapa yap
firewall ı falan kapat
calısır yüksek ihtimal -
appserv sorun çıkarıyor sürekli wampserver kur mis gibi
