folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Appserv Localhost Sorunsalı



Appserv Localhost Sorunsalı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iQsuz
    iQsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek

    s.a beyler herkese kolay gelsin
    az önce php çalışmak için apache server kurdum
    yanlız localhosta bağlanamıyorum bunu nasıl aşarım internetten biraz baktım ııs falan diyolar tam bilmiyorum bende bi el atarsanız sevinirim 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    apache çalışır durumdamı şuan peki?


    Bittik biz bittik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iQsuz
    iQsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek

    Cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------

    apache çalışır durumdamı şuan peki?


    -----------------------------

    starta basınca çalışmıyor namıssız
    sebep nedir acep? 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    http://www.nirsoft.net/utils/cports.html şurdaki adresteki program ile şuan kullanılan portlara bakabilirmisin 80. portu kullanan birşey var sanırım


    Bittik biz bittik
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    Sorun hakkında detaylı bilgi vermemişin. IIS üzerinden php ile çalışmak yerine. http://www.ampps.com/ yada http://www.wampserver.com/en/ kur sorun olmayacaktır.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musa-90
    musa-90's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2011
    Erkek

    Hocam daha öncede benim başıma  böyle bişey gelmişti bendeki sorun kurulum bittikten sonra güvenlik duvarı ile alaklı bir soru soruyor izin ver verme diye ben yanlışlıka verme demiştim.Ondan çalışmıyormuş silip tekrar kurdum sorun ortadan kalktı sendede belki öyle bir durum olabilir.Eğer öyle bir durumsa denetim masasında appserver kaldırmadan halledebilirsin bilgin olsun....

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FoKMaN
    FoKMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    güvenlik duvarını kontrol et. servisleri kontrol et.

    bide xampp da daha rahat edersin..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    Eğer skype tarzı, yani alternatif ya da doğrudan 80 portunu kullanan bir app çalıştırıyorsan sorun çıkıyordur, bunu dikkate alarak araştır.

    Ayrıca, bırak appserve filan, kur apachefriends'in xammpını bak keyfine.

    Not: skype'ı kullanıyorsan ve kullanman icab ediyorsa, araçlar/bağlantıdan 'alternatif olarak...' diye giden satırdaki checkbox'ı diaktif et sorun düzelir.


    Twitter: @CanKirca
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    apachenin calıstıgı portu değiştir. 
    servislerdende bi aç kapa yap    
    firewall ı falan kapat
    calısır yüksek ihtimal  

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    appserv sorun çıkarıyor sürekli wampserver kur mis gibi


    I am Jack's inflamed sense of rejection
Toplam Hit: 2317 Toplam Mesaj: 10