Araba Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Gençler şimdi bi 3.18i var 94 model, bütün gün it vurdur akü transferi ebem ... ama yine banamısın demedi. İşin komiği ilk akü transferinde çalıştı, sonra akü transfer edelim biraz daha beklesin derken pat benzin bitti, gittik bidonla aldık geldik benzini attık 7.30 dan beri itiyoruz amk. Problem şu marş basıyo ama tam çalışacak yemiyo böyle bi çok hafif "tısssss" sesi geliyo. Sizce problem nedir?

    Ayrıca bunun kullanma klavuzunu nette bulamadım nerde bulurum, bi yardım edin gözünüzü seveyim ağrımayan yerim yok, sol yanağım düştü.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    benzin ponpası arızalanmıştır depo tamamen bittiğinden depodan benzin çekemiyodur karbüratörlü olsa 1 2 damla benzin damlatın derdimde bmwdw olmaz sanırsam o iş...


    l enfer c est les autres Sartre ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    scuderia bunu yazdı:
    -----------------------------

    benzin ponpası arızalanmıştır depo tamamen bittiğinden depodan benzin çekemiyodur karbüratörlü olsa 1 2 damla benzin damlatın derdimde bmwdw olmaz sanırsam o iş...


    -----------------------------

    dostum bu senaryonun bize maliyeti ne olur sence?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    stop ediyorsa senin benzin pompan miladını doldurmuştur amca sana maliyeti en fazla 300 tl benim 94 model opelin ki de yazın bozuldu kocaelide köyde kaldım sorunu buldum baktım pompaya elektrikl gidiyo ama pompa çalışmıyo açtım depoyu çıkardım pompayı verdim 12 voltu baktım tık ediyo duruyo aradım babamı baba pompa getir bana orjinali 280 tl yan sanayi getirmiş 80 tl ye almış araba marşı geç alıyordu deiştirmeden çnce pompayı derğiştirince tık diyorum marşı alıyo öyle vıjvıjvvıj dedirtmiyo bi defa çeviriyom  bi vıj ediyo tık çalışıyo. senin de büyük ihtimal pompa bozuldu 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    arızalandıysa ii bi rakam tutar ama sadece benzini çekemiyosa fazla bişey tutmaz depoya ağzını dayayıp sağlam üfleyin o aradada marşa basın yada hava tavancasıyla hava basın daha sağlam olur tabi sorunu buysa elektrikle ilgili bi problemde olabilir Immobilizer varsa arabada çok marşa bastığınız için devreye girmiş arabayı kitlemişte olabilir...


    l enfer c est les autres Sartre ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    peki beyler kullanma klavuzu nerden bulunur, ayrıca başka fikri olanlarda vardır, bir up.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    kaç litre benzin koydunuz arabaya?


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaç litre benzin koydunuz arabaya?


    -----------------------------

    6-7

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaç litre benzin koydunuz arabaya?


    -----------------------------

     

    6-7


    -----------------------------

     

    bi nette ara bunu, bazı arabaların bazı benzin sınırları oluyo.. yanlış hatırlamıyosam 2005 opel astra benzin bittiyse 9 litreden aşşa benzin koyarsan çalışmıyodu.. 
    senin araçta da öyle bişey olablir bi araştır..  

    edit: bazen böle basit şeyler olabiliyo, bi araştır den eşansını hakaten ondansa boşu boşun abi benzin pompası felan iteleeye kalkmasın usta sana :d 


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaç litre benzin koydunuz arabaya?


    -----------------------------

     

    6-7


    -----------------------------

     

     

    bi nette ara bunu, bazı arabaların bazı benzin sınırları oluyo.. yanlış hatırlamıyosam 2005 opel astra benzin bittiyse 9 litreden aşşa benzin koyarsan çalışmıyodu.. 
    senin araçta da öyle bişey olablir bi araştır..  

    edit: bazen böle basit şeyler olabiliyo, bi araştır den eşansını hakaten ondansa boşu boşun abi benzin pompası felan iteleeye kalkmasın usta sana :d 


    -----------------------------

     

    vurucu bilgi hemen araştırıyorum :D

    edit: dostum bundan önce bir 4 litre koymuştum, yani 4 litre varken çalıştı, enjektöre benzin gitmiyor, tabi bi 4-5 ay bekledik herhalde mecbur gittide çalıştı, hay amk, çekici 200, pompa 300 desen sıçtık ya.

Toplam Hit: 923 Toplam Mesaj: 10