Arabistanda İnternet Ve Sansür Durumu?
-
Selam arkadaşlar, arabistanda çalışma gibi bi planım var. Ancak ben kendimi bilgisayar ve yazılım üzerine geliştirmeyi düşünüyorum. Bi arkadaşımla konuşurken "ordaki interneti burdaki gibi düşünme, araştırma yaparken gerekli gereksiz bir sürü sansürle uğraşacaksın" dedi. Bu konuda fikrinizi alayım dedim, bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?
Örneğin jsp, jsf ya da fizikle ilgili bir konuda araştırma yaparken çok sıkıntı olur mu?
Mesela bizim okulda (18 Mart üniv.) "mechanical analogy" diye araştırma yapamıyorduk çünki "anal" kelimesini içerdiği için sorun oluyordu, bu gibi şeylerle çok uğraşır mıyım? vs. vs.
Paylaşmak güzeldir.
-
kendime bi server kiralasam onun üstünden kullansam sorun olmaz değ mi?
-
şu an askerdeyim zaten, 25 gün sonra bu konuya girerim dostum, teşekkür ederim, çok yardımcı oldun.
-
proxy, vpn, vps, dns vs.. filtreyi aşacak bir sürü şey var; ama burada filtreyi aşmak cezasız ama orada öyle mi emin olmadan yapmamak lazım. geçtiğimiz senelerde din'e küfür etti diye türk bir berberin kafasını keseceklerdi. aman dikkat.
-
Triumph bunu yazdı
proxy, vpn, vps, dns vs.. filtreyi aşacak bir sürü şey var; ama burada filtreyi aşmak cezasız ama orada öyle mi emin olmadan yapmamak lazım. geçtiğimiz senelerde din'e küfür etti diye türk bir berberin kafasını keseceklerdi. aman dikkat.
iş güç enerci diyip sabredeceğim abi, biraz para biriktirmeye gideceğim, bu sırada kendimi de geliştirirsem süreç hızlanır diye düşünüyorum.
