Araç Beyin Yazılımları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CenkSertoz
    CenkSertoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    Selam,

    Girmeyi düşündüğüm bir iş sahası olarak arabalar'daki motoru kontrol eden yazılımların hangi dilde yazıldığını.

    Bu işi firmalar için yapan şirketlerin hangileri olduğunu.

    Hangi araç üreticilerinin hangi firmaya yazılım ürettirdiklerini araştırıyorum.

    Bir kere kesin olarak belirtmem gerekki her firma kendisi falan yazmıyor=) bu işi dışarıdan yazıp satan firmalardan satın alıyorlar.

    Otomobil sektörü hakkında bilgi edinmem gerek ancak konuya uzağım.

    Fikirlerinizi bekliyorum.


    The Beginning and The End.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sittinsene
    sittinsene's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2012
    Erkek

    bildiğim birşey varsa o işte iyi para var :)


    VERENDE..."O" ALANDA..."O" NEDİR SENDEN GİDECEK?,TELAŞINI GÖRENDE "CAN" SENİN ZANNEDECEK!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam bilmediğin bir sektör seni bence çok büyük sıkıntılara sokar....Yazılım demek her şey demek yapmaman gereken bir şeyi yaparsn geri dönüşü sana çok pahalıya mal olabilir.Çünkü yazılımını değiştireceğin yada güncelleyeceğin arabalar bir çoğu pahalı araç olacaktır ve araç beyni çok pahalı diye biliyorum o yüzden bence bilen biriyle gir derim bilmiyorsan hiç girme derim :))


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CenkSertoz
    CenkSertoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    İşin aslı şu,

    Bu işi şu anda yapan ve oldukca da iyi para kazanan bir firma'nın başka bir ilde ki işini alıcam.


    Zaten bu işi yapması içinde 2 eleman işe alıp,ingiltere'ye bu çocukları kursa yollicam.

    Araç geldiği zaman beynini kopyalayıp karşı firmaya mail atıyorsun onlar taleplerin doğrultusunda sana yeni rom yazıp yolluyorlar sende bunu yüklüyorsun.

    karşılaşılan en büyük sorun büyük tırlar,kamyonlar vs.

    ben daha çok bu işi yapan diğer firmaları bulmaya çalışıyorum.
    Ve teknik olarak nasıl çalıştığını hangi aşamada bu işin motoru kontrol ettiğini öğrenmek istiyorum.


    The Beginning and The End.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Hangi firmalar yapar bilmiyorum ama canbus protokolü üzerinden programlaması ve veri alımı var bir ara arabanın benzin ve rpm değerlerini anlık alıp grafik çizdirmekte kullanmıştık o kadar çok zor değildi zaten her firma sana belli standartlarda veri yolluyor ona göre microişlemciyle işliyordun.


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    Kimler yapiyor bilmem ama yapan yazilimin adi wind river.

    Boeign, Skorsky, F-16, F-22, F-35 in ucus bilgisayarindan, uzaya giden uydunun yazilimina, EKG cihazindan yol bilgisayarina kadar her sey bununla yaziliyor.

    Ahanda adresi: http://www.windriver.com/


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    daha önce uluslararası beyin tamiri üzerine çalışan bir firma için bir güvenlik yazılımı yapmıştım. motor beyni yani ecu ları modifiye etmesi üzerine bir yazılım hazırlamışlar vb 6.0 da. tüm kodları ve veritabanı bende mevcut ancak takdir edersin ki paylaşamam. Ama kod alanında sormak istediğin bir şey varsa merak ettiğin kodların bir kısmını paylaşabilirim

    unbalanced tarafından 17/Eki/12 05:11 tarihinde düzenlenmiştir

    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CenkSertoz
    CenkSertoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    daha önce uluslararası beyin tamiri üzerine çalışan bir firma için bir güvenlik yazılımı yapmıştım. motor beyni yani ecu ları modifiye etmesi üzerine bir yazılım hazırlamışlar vb 6.0 da. tüm kodları ve veritabanı bende mevcut ancak takdir edersin ki paylaşamam. Ama kod alanında sormak istediğin bir şey varsa merak ettiğin kodların bir kısmını paylaşabilirim

    Hangi firma'nın yazılımı ile geliştiriliyor?


    The Beginning and The End.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Konuyla alakası yok ama : dayımın tırı fabrika çıkışlı 350 bg idi bunu 400-450 yaptırdık beyniyle oynama yaparak axor 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RDxMaster
    RDxMaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    Hocam gerçek zamanlı işletim sistemleri vs. kullanıyorlar zannedersem konunun takipçisiyim.Nasıl çalışacağımızı vs. de söyleyen olursa çok iyi olur

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    al fikir olsun bu videoalr sana

    http://www.youtube.com/watch?v=KxdqdA-NUmw

    http://www.youtube.com/watch?v=xQi_fIo0aew&feature=related

    sanırım öyle senin benim yazacağımla zor olur bu işler videolardaki gibi bişi lazım

     


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
Toplam Hit: 7098 Toplam Mesaj: 11