Araç Çubuğu Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chebabazula
    chebabazula's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2007
    Erkek
    [URL=http://img18.imageshack.us/my.php?image=59812280.jpg][IMG]http://img18.imageshack.us/img18/2162/59812280.jpg[/IMG][/URL]

     

    araç çubuğum üstte kaldı ne yapmalıyım mac ox yükledim sildim sonra bu hale geldi aşağı indirmek için ne yapmalıyım lütfen bi yardım.


    Bir Türk Dünyaya Bedeldir. (Unutanlara Hatırlatılır...)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chebabazula
    chebabazula's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2007
    Erkek
    arkadaşlar bi yardım lütfen.

    Bir Türk Dünyaya Bedeldir. (Unutanlara Hatırlatılır...)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    foto yok :W

    edit:tamam gördüm ama malasef yardım edemeyecem opera kullanmadım hiç :W 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chebabazula
    chebabazula's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2007
    Erkek

    http://img17.imageshack.us/my.php?image=adszwvz.jpg

     

     kardeş opera değil windows araç çubuğum üstte kaldı bir türlü yapamadım bilen varsa lütfen yardım etsin kolay sayılır sizin için lütfen biri bişey desin. 


    Bir Türk Dünyaya Bedeldir. (Unutanlara Hatırlatılır...)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    http://img17.imageshack.us/img17/3605/adszwvz.jpg

     

    ** resmi sürükle cevap yazdığın yere bırak gelir hacı.

    bu  baslat sei bidaha sürükleniosa direk asağıya cekmeye calısma  ilk önce sağa yada sola cek ondan sonra asağıya almaya calıs  win98 ' dede oluyodu :) 

     

    editcan : baslat cubuunun bos bi yerinde sağ tus yapıp görev cubuunu kitle dersin ..


    (:
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyramiD
    PyramiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    tam cevap yazmak için online oldum arkadaş gerekli açıklamayı yapmış.

    Merhabaaaaa
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek
    bu olay ilk başıma geldiğimde acayip korkmuştm servise götürecektim az daha makinayı... :D

    l enfer c est les autres Sartre ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    hocam araç çubuğunun boş bir yerinden tut sürükle aşağı bırak olacaktır veya sağ tıklayıp taşı filan varsa olabilir tarayıcı seçenekleri içinde araç çubukları veya durum çubukları gibi eklentiler varsa oradan da yapabilirsin

    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulas
    ulas's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2009
    Erkek
    arkadaslar ben aracımı muayene ettırecemde acaba arac muayene fıyatları ne kadar aracım hususı taksı modelıde 2006 bılenler varsa yardımcı olur musunuz sımdıden tesekkurler
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    mouse imleci ile tut sağdan giderek veya soldan aşağıya al sol tuşla yapıyosun bu işlemi ..

    imzayı bıraktım basıyorum artık
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Araç çubugunun üzerine sağ tıkla eger araç çubuğunu kilitle secenegi işaretliyse tıkla ve isareti kaldır sonra baslatın kenarından tut asagı cek..


    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
Toplam Hit: 2029 Toplam Mesaj: 11