Aracin Ruhsatlarini Yanima Almamisim Yardim
-
Arkadaslar abimin araciyla uzun yola ciktim. Aracin ruhsatlari sigorta policesi abimde kalmis. Faks cekilse arabada bunlari bulundursam olasi herhangi bir cevirmede bir problem olur mu ? (Ruhsati kargoyla gonder dedim ama kaybolursa daha kotu olur dedi)
-
Fotokopileri olursa sıkıntı olmuyor ama tamamen çeviren memurun insiyatifinde.
-
abicim en hızlısı tanıdık bir otobüs firmasına versin şayet uzaklaşmamışsan
aynı güzergahta bir dinlenme tesisinde bekle diyecem artık :/
-
yol uzak maalesef. 750 km civari var Allah tan yolda cevirme olmadi.
-
26kk025 bunu yazdı
Arkadaslar abimin araciyla uzun yola ciktim. Aracin ruhsatlari sigorta policesi abimde kalmis. Faks cekilse arabada bunlari bulundursam olasi herhangi bir cevirmede bir problem olur mu ? (Ruhsati kargoyla gonder dedim ama kaybolursa daha kotu olur dedi)
Allah korusun basina bir is gelmedikce, veya cevirmeye yakalanmadiginda birsey olmaz zaten. ama cevirmede arabayi tanimlayamassan sikinti cikar, araci salmazlar. En ufak bir sorunda da %100 sucsuz olsan dahi, %100 sen odersin vs. Dikkatli olmani oneririm.
-
Yeni yönetmeliğe göre ne olursa olsun yanında ruhsatın ehliyetin sigortan vıdı vıdı olmazsa direk arabanı çekiyorlar..
O yüzden sen ruhsatı poliçeleri kargo ile hızlı bir şekilde kendine yolattır 1 günde gelir zaten önemli olduğunu belirtirsen sana uygun you gösterirler..
aras yurtiçi falan iyidir kullanıyorum ikisini de sürekli..
-
ruhsat ve poliçenin fotoğrafını çekip cebine göndersin uygun biryerde kağıda bastır hiç yoktan iyidir
-
Ya haci sur gitsin ne olacak sanki. Cebine bi foto atsin yeter
