folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Aracin Ruhsatlarini Yanima Almamisim Yardim



Aracin Ruhsatlarini Yanima Almamisim Yardim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oqqanoo
    oqqanoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek

    Arkadaslar abimin araciyla uzun yola ciktim. Aracin ruhsatlari sigorta policesi abimde kalmis. Faks cekilse arabada bunlari bulundursam olasi herhangi bir cevirmede bir problem olur mu ? (Ruhsati kargoyla gonder dedim ama kaybolursa daha kotu olur dedi)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosnaK
    BosnaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Fotokopileri olursa sıkıntı olmuyor ama tamamen çeviren memurun insiyatifinde.

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    abicim en hızlısı tanıdık bir otobüs firmasına versin şayet uzaklaşmamışsan

    aynı güzergahta bir dinlenme tesisinde bekle diyecem artık :/


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oqqanoo
    oqqanoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek

    yol uzak maalesef. 750 km civari var Allah tan yolda cevirme olmadi.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    26kk025 bunu yazdı

    Arkadaslar abimin araciyla uzun yola ciktim. Aracin ruhsatlari sigorta policesi abimde kalmis. Faks cekilse arabada bunlari bulundursam olasi herhangi bir cevirmede bir problem olur mu ? (Ruhsati kargoyla gonder dedim ama kaybolursa daha kotu olur dedi)

    Allah korusun basina bir is gelmedikce, veya cevirmeye yakalanmadiginda birsey olmaz zaten. ama cevirmede arabayi tanimlayamassan sikinti cikar, araci salmazlar. En ufak bir sorunda da %100 sucsuz olsan dahi, %100 sen odersin vs. Dikkatli olmani oneririm.


    Nerde o eski TBT...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShyRain
    ShyRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Yeni yönetmeliğe göre ne olursa olsun yanında ruhsatın ehliyetin sigortan vıdı vıdı olmazsa direk arabanı çekiyorlar..

    O yüzden sen ruhsatı poliçeleri kargo ile hızlı bir şekilde kendine yolattır 1 günde gelir zaten önemli olduğunu belirtirsen sana uygun you gösterirler..

    aras yurtiçi falan iyidir kullanıyorum ikisini de sürekli..

     


    Computer Engineer/SyStem Analyst/ Coder ShyRain
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    goldfinger
    goldfinger's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    ruhsat ve poliçenin fotoğrafını çekip cebine göndersin uygun biryerde kağıda bastır hiç yoktan iyidir 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    Ya haci sur gitsin ne olacak sanki. Cebine bi foto atsin yeter


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
Toplam Hit: 763 Toplam Mesaj: 8