folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Aradığım Flash Oyun



Aradığım Flash Oyun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Ne zamandır bir tane flash oyun arıyorum.Bir türlü bulamadım.Bir nevi savunma oyunu.Gemi düşmüş mars gibi bir yerdeyiz.Adamları diziyoruz.Yaratıklar karşıdan geliyor.Adamlar da onlara ateş ediyor.Dizdiğimiz adamlar karşılarına doğru ateş ediyor.Ona göre diziyoruz.Aylardır arıyorum ya, yok mu bunu oynayan ? 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek

    http://tahribat.com/Forum-Strateji-Uzmanlari-Bi-El-Atsin-192804/

    Bu işini görür mü hocam =)

    O tarz çok oyun var, hangisi olduğunu bulmak zor


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam senin dediğin oyun tarzı kale savunması oyunları ve o olmasada oynadığında bırakamıyacağın bir oyun söylim

    kingdom of the rush http://cache.armorgames.com/files/games/kingdom-rush-12141.swf istersen sağ tıkla direk indir

    okçularını filan koyuyorsun gelen askerler kalene varmadan öldürmen gerek

     

    bunun ikincisde var o daha bi zor http://www.addictinggames.com/newGames/strategy-games/kingdomrushfrontiers/kingdomrushfrontiers.swf


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    oynadım onu dur bulucam 


    Bittik biz bittik
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    @r10aldinho hocam o arkadaş konuyu açtığında bitirdim o oyunu :) 

    @aliyk 10 kez oynamışımdır hocam kingdom rush'u.Canım sıkılınca hileli açıp bitiriyorum arada :)) 

    @Cosmic Bekliyorum hacım, en azından ismi biraz aklına geliyorsa yaz bende arayım.

     Edit// Bazen yerin altından gelen yaratıklarda vardı.Bir yere kadar toprağın altından geliyorlar sonra çıkıyorlar.Alev silahlı adamlar onları iyi öldürüyordu hatta.

    CyberAngel tarafından 18/May/14 23:04 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    CyberAngel bunu yazdı

    @r10aldinho hocam o arkadaş konuyu açtığında bitirdim o oyunu :) 

    @aliyk 10 kez oynamışımdır hocam kingdom rush'u.Canım sıkılınca hileli açıp bitiriyorum arada :)) 

    @Cosmic Bekliyorum hacım, en azından ismi biraz aklına geliyorsa yaz bende arayım.

     Edit// Bazen yerin altından gelen yaratıklarda vardı.Bir yere kadar toprağın altından geliyorlar sonra çıkıyorlar.Alev silahlı adamlar onları iyi öldürüyordu hatta.

    armorgames de oynadığıma %100 eminim ama bulamıyorum tek tek bakmak lazım oyunlara. adını hiç hatırlamıyorum


    Bittik biz bittik
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    hilesi nasıl ya rush'ın?


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
Toplam Hit: 832 Toplam Mesaj: 7