Aramizda DH‘Den Olan Varmi ?
-
Az once banlamislar gene ,musakka denilen mod banliyor herhalde , sahsen kendisi bana kil galiba! gecenden de atismistik , sozum ona ustun gelicekti . gene bir ban konusunda tartismistik . Adam laf bulamayinca ya konuyu kitler yada yazmaz .
bu en ustteki gun'utaniyan varmi ?
-
buyur?
-
garga bunu yazdı:
-----------------------------
buyur?
-----------------------------bu admini taniyorumusun ? Gun'u ?
-
Epeydir takılmıyorum ya :|
Konu Dışı,WebMaster bölümünde takılırdım eskiden...
Bi de Wenigma adlı adminle bi alışverişim oldu o kadar... 1 senedir doğru düzgün uğramıyorum oralara (:
-
ben
-
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------
Epeydir takılmıyorum ya :|
Konu Dışı,WebMaster bölümünde takılırdım eskiden...
Bi de Wenigma adlı adminle bi alışverişim oldu o kadar... 1 senedir doğru düzgün uğramıyorum oralara (:
-----------------------------bende futbola takiliyordum , konudisinda yobaz iki uc kisiyle tartistik , bizi banladilar :)
bende takmadim , futbol bolumune gectim . orda bile bu musakka banladi beni.
sanirim banlama kararini toplanip , musakka kararlastiriyor . Gecende onu elestirmislerdi , bir konuda. sonuc konu kilit sanirim elestirenlerde ban aldilar . benim ulasmak istedigim "gun". sitenin 3 ortagindan biri. yani bu hakki musakkaya o mu veriyor ? bu musakka'yi dokunulmaz yapan ne ?
yolda gorsem , cinayet sebebi olur ...
-
DH ne, Gun ne ya ? :)
-
bende takılıyorum ama sadece ürün incelemeleri için filan..
-
garga bunu yazdı:
-----------------------------
DH ne, Gun ne ya ? :)
-----------------------------dh: donanım haber
Gun: donanım haber admin'i nin nicki demek istemiş arkadaş.
