folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Aramızda DOFUS Oynayan Var Mı Acep???



Aramızda DOFUS Oynayan Var Mı Acep???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    daralgeldi
    daralgeldi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    Dofus oynayan varsa takılalım kastıralım 1birimizi yaaa...

    //D@R@L63LD! the Certified Java Architecture...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Ben başladım,eğer hala oynuyorsan buluşalım.


    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
Toplam Hit: 1194 Toplam Mesaj: 2