Aranızda Rotwk Oynayan Var Mı ?
-
Arkadaşlar aranızda The Lord Of The Rings : The Battle For Middle Earth : The Rise Of The Witch-King'i oynayan var mı ? :D
Kısacası Lotr:Bfme2:Rotwk.
Online veya hamachiden oynayan var mı ? Merak ettim :D
-
hamachıden oynanır.cok oynadım hala da oynarım.yüzük2 ve witch kingde ustalastım dıyebılırım.elves ler olurum hiç hero kullanmam.migfer dibinde kale içersinde olacam 3 kişi karsıma gecsın parasına bıle oynayabılırız:|
-
benimde oynamışlığım var hamachiden oynanır hatta isteyen arkadaş varsa hafta sonu yükliyim oynayalım bişisine :)
sercan kardeşim yanlız sen miyfer dibine geçip 3 kişi karşıma geçsin dion yaa ben varım istediğine oynayalım ama savas 15 dk için de başlar uyarsa oynayalım alayım anahtarını :)
-
Arkadaşlar size PM ile hamachi ağı yollayacağım. İsterseniz Tahribat'taki Account'una bile oynarım :)
-
tamam hafta sonu oyayalım accounta :D
-
sercanincesu bunu yazdı:
-----------------------------
hamachıden oynanır.cok oynadım hala da oynarım.yüzük2 ve witch kingde ustalastım dıyebılırım.elves ler olurum hiç hero kullanmam.migfer dibinde kale içersinde olacam 3 kişi karsıma gecsın parasına bıle oynayabılırız:|
-----------------------------ben 500 milyonuna oynarim senle cunku :D
- mordor aldgim zaman sur etrafina kendi kalelerimi dikicem kalelerden goz atarak butun duwarlari we kapılari yıkıcam
gerisini ordum halletcek ? kapiş ?
-
Rise of the witch-king 2.01 versiyonu olanlar gelsin....
Ağ adı : TBT-ROTWK
Şifre : muridler
