Ardamax İle İlgili Bir Sorun.....
-
arkadaşlar ardamax keyloggerı çoğu kişi bilir salam bir keylog harbiden ama ben kurban pcye kuruyorum güzel çalışıo ama smtp hatası verio smtp yazıom yine verio yani maila log göndermiyo bi bilgisi olanlar bi zahmet yardım edebilirlermi farklı smtp kulansam olur mu? ha bu arada kulandığım mail gmail başka mailmi kulanmalıyım?
-
hiç mi bilen yokkk......?
-
bilmiyorum belki gmail smtp server değildir
-
gmailin smtpsi var ama en iyisi bu konuda yahoo kullanabilirsni..
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
gmailin smtpsi var ama en iyisi bu konuda yahoo kullanabilirsni..
-----------------------------
rene hocam yahooda da aynısı oluo
Toplam Hit: 2146 Toplam Mesaj: 5
