folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Arkadasım Bombacı



Arkadasım Bombacı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    lisedeyken sınıf arkadasım bayagı iyi bir cocuktu severdim kendisini ama ismini haberlerde duyunca sok oldum gerci onceden de dusunce tarzını bılıyodum ama

    artık o bir kukla bombacı .googla üniversiteli bombacı yazarsanız cıkan ıkı tane saf salaktan soldakı i.k isimli bir zat.nerden nereye uzuldum cocuga ama yaptıgı seyler ona bu luksu vermıyor  

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    pek uzun sürebilicek bir meslek değil.


    Bana bakip her zaman gulumseyin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    en fazla olum orucuna zorlarlar kendı kendılerını telef ederler fazla yasamaz yanı her turlu gidici
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayok
    Tayok's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

     

     

    Sol daki mi?? 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    Tayok bunu yazdı:
    -----------------------------

     

     

    Sol daki mi??


    -----------------------------

    evet :D 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    hiç şaşırmadım hoca :) benimde sınıfımdaki arkadaşlarım mahallemdeki arkadaşlarım böyle olacaklar sonunda.. ;) kimisi ölüm orucu tutacak, kimisi bombacı, kimisi dağlarda elinde keleşle dolanacak vesaire..

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MZMZ
    MZMZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    Bombayı imha etmeyeip ellerine vereceklerdi.........

    Tohum saç, bitmezse toprak utansın! Hedefe varmayan mızrak utansın! Hey gidi küheylan, koşmana bak sen! Çatlarsan, doğuran kısrak utansın! Eski çınar şimdi noel ağacı; Dallarda iğreti yaprak utansın! Ustada kalırsa bu öksüz yapı, Onu sürdürmeyen çırak utansın! Ölümden ilerde varış dediğin, Geride ne varsa bırak utansın! Ey binbir tanede solmayan tek renk; Bayraklaşamıyorsan bayrak utansın! NFK
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    ses bombasıymış zaten kendilerine yazık etmişler

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blacksun
    blacksun's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2006
    Erkek

    nereyi bombalamış? 


    şiddete meyalim vallahi dertten..
Toplam Hit: 986 Toplam Mesaj: 9