Arkadaşlar Acil Yardımınıza İhtiyacım Var
-
s.a arkadaşlar..ya başıma gelmeyen terslik kalmadı ALLAH belasını versin !
Şimdi arkadaşlar benim ehliyetim yok.Dün gece avclar çıkışı yanyolda bi araçla birbirimize sert bi şekilde girdik.
Bende pek bişey yok teker uçtu bitek amk.. Onun ön komple gitti.Alkollü idi pezevenk ve kaçtı.
Yani anlıcağınız o firar ben ehliyetsiz .Şimdi rapor hazır yarın alacağız..
Sizce ne olur yani raporda ne gibi sonuçlar çıkar arkadaşlar bileniniz varsa bi yardım etsin..
-
abim kullanıyordu diyecektin değil mi?tamam abim kullandı dersiniz adam alkollüydü dersiniz sonra kazayı anlatın polise iyi görünün sonrası gelir zaten siz zavallı olun o it olsun işler bu numara :D birde kazada sence kim suçlu ? tabi sende gidip arkadan koyduysa bir şey diyemem şimdi senin haklı çıkman zor
ayrıca konunun başlığı trafik sorunu filan yap
-
Adam kaçtıysa alkollü olduğunu nasıl kanıtlıcaksın?
-
Cegstyle bunu yazdı:
-----------------------------
Adam kaçtıysa alkollü olduğunu nasıl kanıtlıcaksın?
-----------------------------önceki konuda demiştim bunu
-
evet.ama polislerle epey sohbet etti her halinden anlaşılıyordu..yani ne olacak bunu sonucunda rapor da herşeyi bizemi kitlicekler nasıl olur bu yeni torba yasa falan :(
-
enginkar bunu yazdı:
-----------------------------
evet.ama polislerle epey sohbet etti her halinden anlaşılıyordu..yani ne olacak bunu sonucunda rapor da herşeyi bizemi kitlicekler nasıl olur bu yeni torba yasa falan :(
-----------------------------hocam adam kaçtı diyorsun sonra sohbet etti anlamadım?
-
ben de anlamadım o kadar polisin içinde nasıl kaçtığını.orda konuşuyodu polislerle sonra ortadan kayboldu firar yazdılar..50 ye yakın polis içinden kayboldu gitti bi anda ya..polisler olayı anlamaktdan çok hepsiarabanın iine bakmaya başladı hiç adam akıllı soruşturma falan yok.işte boyle valla .tutanakda da şoyle yazıyor.
Bizim araç opel astra bu arada.kaçan adam da kırmızı polonun sahibi.
Tutanak Şöyle: Beyaz woswogan in opele vurması sonucu opelin yani bizim aracın yönü değişiyor ve kımızı polonun önüne düşüyor.woswogan olay yerinden uzaklaşıyor.poloda önüne düşen opelin sol arkasına vuruyor ve bariyerlere..tutanak bu şekilde
-
sende ehliyet yok o adam alkollü bile olsa direk gelip sana çarpsa bile sen suçlusun
