folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Arkadaşlar Bi Sorum Olacaktı



Arkadaşlar Bi Sorum Olacaktı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    limtli tarife ttnette 4 gb ye cıktı ya 4 gb yi gecince gb başı kac para öderiz acaba ya da mb başı???

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Arkadaş Lütfen konu açmadan önce bi KURALLARI oku...

    sonra www.ttnet.net.tr sayfasında ADSL terifeleri ile ilgili tüm bilgiler mevcut.Keşke ilk oraya baksanda bulamaz isen buraya konu açsaydın..

    Hızı (Kbps)

    Kota (GB)

    Bağlantı Ücreti*

    Aylık Ücret

    Limitin Üzerindeki Her MB için Ücret**

    1024/256

    4

    29 YTL

    29 YTL

    0,010 YTL 

    1024/256

    6

    29 YTL

    39 YTL

    0,009 YTL

    1024/256

    9

    29 YTL

    49YTL

    0,008 YTL  

    die yazmışlar ....

    "Less is More"
Toplam Hit: 599 Toplam Mesaj: 2