Arkadaşlar Bir Tavsiyede Bulunsanız!
-
Cuma günü bir müşterime , ürün sattım.
250 TL tutarında bir ödeme geçmesi gerekiyor. Telefonla evini ( eşinden cep telefonunu ), firma adreslerini, mail adreslerini herşeyi biliyorum.
Bugün yine aradım, ödemeyi muhasebeye bildirdim ödenecek denmesine rağmen hala ödeme yapılmadı.
Firma uluslararası bir kargo firması bu arada, büyük firmayız ödemede sıkıntı olmaz diyerek ön siparişi ilettim, aslında en büyük hatamda bu oldu sanırım.
Nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar ? -
arayıp iste tekrardan sonradan savcılığa başvuracağını söyle.
Elinde maildir mesajdır kaıt varsa başvur savcılığa
Toplam Hit: 560 Toplam Mesaj: 2
