Arkadaşlar Bu Radyo Script Elinde Olan Varmı ?
-
Merhaba , arkadaşlar yakın bir zamanda radyo kurmayı planlıyorum bu resimdeki script arıyorum yardımcı olursanız sevinirim önerilerinizide bekliyorum teşekkürler.

-
Bu ne la :| elde tutulacak bir script değil ki
-
ağa panosu falan olursa güzel olur hem mesajlaşıp hemde yayın yapılabilecek yani.
-
Bu script bende var ana dosyalari sadece sohbet sistemi yok. ama diger tüm dosyalari var.
Suan icin paylasmak isdemiyorum arkadasim www.isimsizfm.de den ücret karsiliginda aldi bir radyo üzerinde projemiz vardi bazi önemli nedenlerden dolayi yarim kaldi tam belli degil nezaman bitecegide. onun icin paylasmiyorum. isimsizfm.de 500 euro idi yillik fiyati host domain ve scriptte onlardan ama scriptte herhangibri müdahalede bulunamiyor degistiremiyor editleyemiyorsunuz...
