Arkadaşlar CS.Src. Yada Ultima Online Oynuyanlar Okumasını İsterim
-
Merhabalar arkadaşlar
Ben Uzun yıllar Ulima online oynadim tam 8 yil 2 yil önce biraktim ! ; ve yeniden başlamak istiyorum!
Server ariyorum Staff lik yaptim daha once yada beraber bi server de acabiliris En cok oyadigim server( R W realm)
Nebulada staff oldum ama rw gibisi yok Teklifleri bekliyorum yada oynuyabilecegim güzel bir server
CS:Sourc Oyansada! oynuyorsanis belkide beni görmuşsunuzdur AmoR!GaZi Tahribat olarak bi clan acabilir yada bi server ayarliya biliris oynasaya rakip :D
-
Bende 7 yıldır uo oyuncusuyum hala oynuyorum su an revo elpida fln takılıyorum ama cok fazla deil. 3 rp sayısısını bilmedigim kadar pvp serverinda stafflık yaptım.Playerlıgın stafflıga 1000 bastıgını, stafflıgın acayip sıkıcı bi iş oldugunu hep savunuyorum bu yüzden playerlık en iyisi :=) Uo you artk haftada 1 giriyiroum Daha sık takılanlar varsa yazsınlar onlarla görüş.(Serverlara sadece pvp günleri girip ödülümü alıp bankaya atıyorum :)
-
AmoR bunu yazdı:
-----------------------------Merhabalar arkadaşlar
Ben Uzun yıllar Ulima online oynadim tam 8 yil 2 yil önce biraktim ! ; ve yeniden başlamak istiyorum!
Server ariyorum Staff lik yaptim daha once yada beraber bi server de acabiliris En cok oyadigim server( R W realm)
Nebulada staff oldum ama rw gibisi yok Teklifleri bekliyorum yada oynuyabilecegim güzel bir server
CS:Sourc Oyansada! oynuyorsanis belkide beni görmuşsunuzdur AmoR!GaZi Tahribat olarak bi clan acabilir yada bi server ayarliya biliris oynasaya rakip :D
-----------------------------
RW Realm Demişsin bende RW oynadım, nebulada oynadım :] p.m den msn yollayablrmsn :]] -
kivanchh bunu yazdı:
-----------------------------
Bende 7 yıldır uo oyuncusuyum hala oynuyorum su an revo elpida fln takılıyorum ama cok fazla deil. 3 rp sayısısını bilmedigim kadar pvp serverinda stafflık yaptım.Playerlıgın stafflıga 1000 bastıgını, stafflıgın acayip sıkıcı bi iş oldugunu hep savunuyorum bu yüzden playerlık en iyisi :=) Uo you artk haftada 1 giriyiroum Daha sık takılanlar varsa yazsınlar onlarla görüş.(Serverlara sadece pvp günleri girip ödülümü alıp bankaya atıyorum :)
-----------------------------
Helal olsun sana o zaman ben player olmayi seviyorum ama bu yaşdan sonra kasmak bana zor geliyo :Dben zamanin da pwplere filan girdim ne raidler gördum ama artik sadece stafflik dusunuyorum
consu. olarak başliyim gerisi gelir ....
