folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Arkadaşlar CS.Src. Yada Ultima Online Oynuyanlar Okumasını İsterim



Arkadaşlar CS.Src. Yada Ultima Online Oynuyanlar Okumasını İsterim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

       Merhabalar arkadaşlar

    Ben Uzun yıllar Ulima online oynadim tam 8 yil 2 yil önce biraktim ! ; ve yeniden başlamak istiyorum!

     Server ariyorum Staff lik yaptim daha once yada beraber bi server de acabiliris En cok oyadigim server( R W realm)

     Nebulada staff oldum ama rw gibisi yok Teklifleri bekliyorum yada oynuyabilecegim güzel bir server

     CS:Sourc Oyansada! oynuyorsanis belkide beni görmuşsunuzdur AmoR!GaZi Tahribat olarak bi clan acabilir yada bi server ayarliya biliris oynasaya rakip :D


    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    Bende 7 yıldır uo oyuncusuyum hala oynuyorum su an revo elpida fln takılıyorum ama cok fazla deil. 3 rp sayısısını bilmedigim kadar pvp serverinda stafflık yaptım.Playerlıgın stafflıga 1000 bastıgını, stafflıgın acayip sıkıcı bi iş oldugunu hep savunuyorum bu yüzden playerlık en iyisi :=) Uo you artk haftada 1 giriyiroum Daha sık takılanlar varsa yazsınlar onlarla görüş.(Serverlara sadece pvp günleri girip ödülümü alıp bankaya atıyorum :)

    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kyu
    Kyu's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek
    AmoR bunu yazdı:
    -----------------------------

       Merhabalar arkadaşlar

    Ben Uzun yıllar Ulima online oynadim tam 8 yil 2 yil önce biraktim ! ; ve yeniden başlamak istiyorum!

     Server ariyorum Staff lik yaptim daha once yada beraber bi server de acabiliris En cok oyadigim server( R W realm)

     Nebulada staff oldum ama rw gibisi yok Teklifleri bekliyorum yada oynuyabilecegim güzel bir server

     CS:Sourc Oyansada! oynuyorsanis belkide beni görmuşsunuzdur AmoR!GaZi Tahribat olarak bi clan acabilir yada bi server ayarliya biliris oynasaya rakip :D


    -----------------------------
    RW Realm Demişsin  bende RW oynadım, nebulada oynadım :]  p.m den msn yollayablrmsn :]]

    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    kivanchh bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bende 7 yıldır uo oyuncusuyum hala oynuyorum su an revo elpida fln takılıyorum ama cok fazla deil. 3 rp sayısısını bilmedigim kadar pvp serverinda stafflık yaptım.Playerlıgın stafflıga 1000 bastıgını, stafflıgın acayip sıkıcı bi iş oldugunu hep savunuyorum bu yüzden playerlık en iyisi :=) Uo you artk haftada 1 giriyiroum Daha sık takılanlar varsa yazsınlar onlarla görüş.(Serverlara sadece pvp günleri girip ödülümü alıp bankaya atıyorum :)
    -----------------------------
      Helal olsun sana o zaman ben player olmayi seviyorum ama bu yaşdan sonra kasmak bana zor geliyo :D

     ben zamanin da pwplere filan girdim ne raidler gördum ama artik sadece stafflik dusunuyorum

     consu. olarak başliyim gerisi gelir ....


    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
Toplam Hit: 1202 Toplam Mesaj: 4