Arkadaşlar Pls Yardım Lasım!....
-
ben domainDLX den host aldım beleş..fakat upload ederken smii dosyasının ismini kabul etmiyor. Acaba smiley dosyalarının yeri hangi asp dosyasında gosterilir?.....
-
ya kardeşim şu başlıklarınızı açıklayıcı yapın bea. böle yardım pls diye başlık mı olur??
-
özür dileriz ilk mesajım da...
Toplam Hit: 1477 Toplam Mesaj: 3
