

Arkadaşlar Qbasic De SIN Fonkisyonunu Bilen Varmı
-
arkadaşlar hoca ödev verdi ben google dan sonra buraya koştum hoca bunu ödev verdi .
SIN fonsiyonu ne işe yarı nerelerde kullanılıyo ve qbasic de onunla ilgili küçük bi program nasıl yazılır.
arkadaşlar bilen var mı yada dökümanı olan süper olur kullanımı felan çok sağolun :)
-
arkadaşalar bilen yokmu gerçekden yardıma ihtiyacım var
-
sin içine aldığı acının sinisunu veriyor işte... x radyan değer bu arada...
klavyeden girilen acının sinusunu veren program yaz 2 dakkada olsun bitsin...
bi komutun dökümanın olduğu nerde görülmüş, hoca olacak eleman götünden element uydurmuş, bu konunun linkini yollayabilirsin hocana :)
-
verdiğin açının sinüsünü alır yapcak bir işi yok radyan değerinden verirsen yeterli olacaktır ki matematik komutudur
-
üstad eyvallah :) Tşkür ettim ama bu linki hocama göndermesem daha iyi olur sanki :)
Toplam Hit: 2028 Toplam Mesaj: 5