folder Tahribat.com Forumları
linefolder Database - Veritabanı
linefolder Arkadaşlar Seditio Ve Db Konusunda Yardım..



Arkadaşlar Seditio Ve Db Konusunda Yardım..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    0wnerless
    0wnerless's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    sa arkadaşlar uzun zamandır seditio ve db üzerine çalışıyom fakat google amcadan bir verim alamadım :D bende tbt"ye kaçtım :) neyse

    http://neocrome.net/page.php?al=seditio  ben buradan seditio indirdim fakat db ayarları ve dosyaları hosta geçirme bölümünü anlamadım

    bu konuda yardım edemisiniz lütfen bilen biri buradan yada olursa msnden anlatırsada sevinirim nede olsa buraya birşeyler öğrenmeye geldik dimi :)


    İletişim İiçin: Qwnerlesss@msn.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    0wnerless
    0wnerless's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    hadi yaa arkadaşlar kimse yardım etmicekmi ihtiyacım var ama :|

    İletişim İiçin: Qwnerlesss@msn.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    rarın içinde datas dosyasında config.php var host panelinden açtığın db adı kullanıcı adı şifre yi bu dosyaya gireceksin.
    O kadar.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    0wnerless
    0wnerless's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    hoca orasını anladımda db ayarları felan dior sanrım dişilecek olan ayarlar bunlar:

    Code:
    $cfg['mysqlhost'] = 'localhost'; // DB Hostu. ( %99 localhost olur )
    $cfg['mysqluser'] = 'root'; // DB Kullanıcı Adınız. (Panelden Kendiniz Oluşturacaksınız)
    $cfg['mysqlpassword'] = 'root'; // DB Şifresi (Panelden Kendiniz Oluşturacaksınız)
    $cfg['mysqldb'] = 'seditio'; // DB Adı (Panelden Kendiniz Oluşturacaksınız)

    ama ben bunların nerelere yazılacağını bilmiyorum :S


    İletişim İiçin: Qwnerlesss@msn.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    hoca bir web siteden var dimi denemesite.com vs gibi?
    oranın panelinden ekliceksin?

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NebuLa
    NebuLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    http://www.seditio-tr.com/14-seditio-kurulumu.html
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arne
    Arne's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2011
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Seditio-Kurulum-58008/1/seditio/ Burda kardeşimiz anlatmış ama bende yazayım.
    Seditio hoş bir scripttir nerden görürüm diyorsan DEMO'burdan ulaşa bilirsin.

    Herneyse Database(db) ilk önce indirdiğin sürüm v125 vs. gibi ondan sonra tüm dosyalarını ftp'içine atıyorsun.
    ondan sonra Seditio Yükleme bölümü oluşuyor sitende ondan sonra snin önüne kırmızı yazılı bölümler geliyor Yani acıklaması yazma izni yok.

    /datas/defaultav/
    /datas/avatars/
    /datas/photos/
    /datas/signatures/
    /datas/thumbs/
    /datas/tmp/
    /datas/users/

    Datas bölümüne gelip hepsini seçip,CHMOD ayar bölümü vardır ftp'de onların hepsine 777 yazıyorsun ve kaydediyorsun sonra sitene girince herşeyin yeşil sadece 1 yerin kırmızı olduğunun farkına varıyorsun
    Onun nedeni ise databasenin olmamasıdır Sonra dosyaları tam hatırlamıyorum ama system ya da datas'ın içinde config
    Diye bir yer var ama config yazmıyor herneyse sen config yazan yeri bulduysan oraya bilgisayarında not defterini açıp hiç birşey yazma direk masaüstüne config.php diye yükle ondan sonra datas veya system klasörünün içine at Herşey tamamdır sonra next de 

    Code:
    $cfg['mysqlhost'] = 'localhost'; // DB Hostu. ( %99 localhost olur )
    $cfg['mysqluser'] = 'root'; // DB Kullanıcı Adınız. (Panelden Kendiniz Oluşturacaksınız)
    $cfg['mysqlpassword'] = 'root'; // DB Şifresi (Panelden Kendiniz Oluşturacaksınız)
    $cfg['mysqldb'] = 'seditio'; // DB Adı (Panelden Kendiniz Oluşturacaksınız)
    Buraları doldur sonra forumun açılmış oluyor.  ama dikkat et sitene ilk üye olan Admin olur ;)
     
    Seditio kurulum hakkında vidio çekme düşüncem vardı isteyen arkadaşlar olursa sıfırdan seditio kurulum viidosu çekeceğim.
     
    EDİT:arkadaş siteden uzaklaştırılmış,fakat forumda gezerken başka arkadaşlarında ihtiyacı olur diye mesaj yazdım.

    Tahribat.com/Dua Ederek bekliyor.
Toplam Hit: 2579 Toplam Mesaj: 7