

Arkadaşlar Tanıtamadığım Ses Driveri Hakkında Yardım
-
arkaşşar ben xp yi yeniden kurdum ama arkadaşın xp cdsi ile benimkinde bir sorun çıkmamıştı arkadaşınki ile kurduk ghostunu falan aldık tekrar formatlamak istemiyorum bu driverler acaba neden tanımıyor pc nin kendi kurulum cdsi ni tanımadı. servce pack 2 mi gerekiyor acaba gerekiyorsa bunu nerden bulabilirim arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum hoporlörüm sesssiz kaldı eskisi gibi şakıtmak istiyorum ....?
-
şurdaki programı kullan
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=driver&folderid=24226
Toplam Hit: 555 Toplam Mesaj: 2