Arkadaşlar Win7 Dil!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kont239
    kont239's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    win7 de dili değiştirmek için illa format mı lazım ?


    4641544948---53415249544153
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Eğer işletim sisteminizde gömülü dil yoksa güncelleme dosyalarından istediğiniz dil paketini sisteminize yükleyip bölge ve dil ayarlarından yüklediğiniz dili seçebilirsiniz...


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    windows7 ultimate ve enterprise sürümlerinde değişme imkanın var heralde

    güncellemelere gir orda bilmem kaç tane isteğe bağlı güncelleme var der oraya tıkla TR dil paketi seç

     

    http://windows.microsoft.com/tr-TR/windows7/products/features/language-packs


    burda videolu anlatım var sağ tarafta da desteklediği sürümler

     


    (:
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kont239
    kont239's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    ama  dil gömüülüü format atarken öle attım


    4641544948---53415249544153
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

    kont239 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ama  dil gömüülüü format atarken öle attım


    -----------------------------

    versiyon nedir? ultimate ya da enterprise ise dil ayarlarindan yapabilirsin. eğer professional ise vistalizator ile dil paketi ekleyebilrisin.


    İpimle kuşağım..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek

    dil gömülü olsa da ister update ile istersen de microsoft download sitesinden CAB dosyasını indir..kur kullan..istediğin dili denetim masasından saat dil ve bölge bölümüne gir seç ..orda görüntüleme dillerini yükle kaldır war..yada içerde yüklü başka diller warsa arasında geçiş yapabilirsin. ing. türkçe arası gibi.. seçimi yapıp restart atman yeterlidir..

Toplam Hit: 979 Toplam Mesaj: 6